فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۲۲۲۴۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آیا بایننس آمریکا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار به توافق می‌رسند؟

آیا بایننس آمریکا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار به توافق می‌رسند؟

قاضی پرونده صرافی بایننس و کمیسیون بورس و اوراق بهادار دستور داده است که طرفین به‌دنبال راهی برای توافق باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ادامه پرونده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) از شعبه آمریکایی صرافی رمز ارزی بایننس و مدیرعامل چانگ پنگ ژائو مشهور به CZ، دادگاه راه جایگزینی را پیش‌روی طرفین پرونده گذاشته است تا از دارایی‌ کاربران این صرافی بزرگ محافظت شود.

شکایت SEC از بایننس

SEC در تاریخ ششم ژوئن سال جاری، مدیرعامل این صرافی رمز ارزی و شعبه آمریکایی بایننس (Binance U.S) را به 13 فقره جرم متهم کرد و از دادگاه درخواست فوری حکم محدودیت را کرد. این نهاد در شکایت خود اظهار کرده است که چانگ پنگ ژائو بر خلاف قانون، به دارایی‌های کاربران شعبه آمریکایی این صرافی دسترسی داشته و از این مبالغ استفاده‌ غیرقانونی کرده است.

با این وجود در صورتجلسه تکمیل شده در دوازدهم ژوئن توسط طرفین پرونده، شعبه آمریکایی بایننس و چانگ پنگ ژائو، ادعاهای وارده را رد کردند. این صرافی با متهم کردن کمیسیون اظهار کرد که این نهاد توانسته حتی یک نمونه از بکارگیری دارایی‌های کاربران در اهداف دیگر را نشان دهد و اثبات کند.

تلاش برای توافق

بر اساس گزارش منتشر شده در چهاردهم ژوئن توسط بلومبرگ، قاضی ایمی برمن جکسون به صرافی بایننس آمریکا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار دستور داده است تا با همکاری یکدیگر به توافقی دست یابند. بر اساس این توافق، باید از دارایی‌های کاربران محافظت شود و شعبه بایننش آمریکا نباید کاملا بسته شود. بسته شدن کامل شعبه آمریکایی صرافی بایننس، آثار بزرگی را بر روی این صرافی و بر تمام دنیای رمز ارزها خواهد گذاشت. قاضی جکسون خاطرنشان کرده است که رسیدن به توافق توسط صرافی مذکور و کمیسیون بورس و اوراق بهادار چندان دور از ذهن و نشدنی نخواهد بود.

تصمیم نهایی درباره پرونده

قاضی جکسون همچنین خاطرنشان کرده است که تصمیم نهایی درباره حکم محدودیت و بلوکه کردن دارایی‌های صرافی Binance گرفته نشده است و به این دو نهاد فرصتی برای گفت‌و‌گو و رسیدن به توافق داده خواهد شد. این دو نهاد فرصت دارند تا در پایان ساعت کاری فردا، پانزدهم ژوئن توضیحی درباره گفت‌و‌‌گو و توافق احتمالی به دادگاه ارائه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.