خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۲۵۱۶۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حمایت مالی کاربران از کارآگاه محبوب و ناشناس دنیای ارز دیجیتال

حمایت مالی کاربران از کارآگاه محبوب و ناشناس دنیای ارز دیجیتال

شخصی به‌نام جف هوانگ از کارآگاه مخفی دنیای ارز دیجیتال، ZachXBT به‌دلیل انتشار گزارشی در سال گذشته میلادی، شکایت کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جامعه ارز دیجیتال بار دیگر اتحاد خود را برای حمایت از کارآگاه محبوب توییتری، ZachXBT نشان داد. ZachXBT همواره به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های دنیای ارز دیجیتال شناخته می‌شود. این کارآگاه که هویت ناشناسی دارد، همواره به افشای کلاه‌برداری‌ها، طرح‌های پانزی و دسیسه‌های فضای ارز دیجیتال در حساب توییتری خود می‌پردازد. ZachXBT همواره با پرده‌برداری سریع از رویدادهای این فضا، از کاربران در برابر کلاه‌برداران و طرح‌های اسکم محافظت می‌کند. بنظر می‌رسد که یکی از گزارش‌های این کارآگاه درباره اختلاس یک فرد ثروتمند برای وی مشکل‌ساز شده است و از وی شکایت شده است.

شکایت از ZachXBT

پس از اینکه ZachXBT، کارآگاه ناشناس توییتری دنیای ارز دیجیتال، اعلام کرد که به‌دلیل انتشار یک گزارش‌ در ژوئن سال گذشته میلادی مورد شکایت قرار گرفته است، جامعه رمزارزی به‌سرعت برای حمایت از وی به اهدای کمک‌های مالی پرداختند. این کارآگاه محبوب اعلام کرده بود که فرد ثروتمندی نیست، در حالیکه فرد شکایت کننده فردی بسیار ثروتمند است.

وی پیش‌بینی می‌کند که هزینه مورد نیاز وی برای کمک گرفتن از وکلای حقوقی در این پرونده حدود یک میلیون دلار باشد. این کارآگاه محبوب اعلام کرد که نیاز به حمایت کاربران جامعه رمزارزی دارد و در همین راستا آدرس کیف‌پولی را برای دریافت کمک‌های مالی ایجاد کرد. بر اساس داده‌های درون‌زنجیره‌ای، طرفداران و حامیان ZachXBT تنها 14 ساعت پس از این توییت، مبلغ 600 هزار دلار را به شکل ارزهای دیجیتال تتر، اتر و USDC برای حمایت از وی در این پرونده شکایت اهدا کردند. این کارآگاه همچنین خاطرنشان کرد که در صورتی که مبالغ اهدا شده بیش از هزینه حقوقی پرونده باشد، مبالغ به تناسب به اهداکنندگان بازگشت داده خواهد شد.

چه کسی از کارآگاه شکایت کرده است؟

ZachXBT در توییتی اعلام کرد که شاکی این پرونده، فردی با نام مستعار MachiBigBrother است. کارآگاه مخفی دنیای ارز دیجیتال سال گذشته مطلبی درباره شخصی به نام جف هوانگ (Jeff Huang) منتشر کرد و وی را متهم به اختلاس بیش از 22 هزار اتر از شرکت Formosa Financial در سال 2018 کرد. هوانگ فردی تایوانی- آمریکایی است که در گذشته در صنعت موسیقی فعالیت داشته است و در حال حاضر نیز کارآفرینی در حوزه تکنولوژی است. این کارآگاه به‌وضوح توضیح داده بود که چگونه هوانگ با عرضه ده پروژه توکن‌های پامپ و دام موفق به گول زدن سرمایه‌گذاران این شرکت و اختلاس از آن شده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.