کد مطلب: ۸۲۶۹۷۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری بایننس در پروژه جدید

سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری بایننس در پروژه جدید

Binance و CoinFund یک پلتفرم قرارداد هوشمند زنجیره‌ای متقابل متمرکز بر امنیت بین زنجیره‌ای در اکوسیستم Cosmos را آغاز کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بایننس در یک پست وبلاگی در روز چهارشنبه اعلام کرد، آزمایشگاه‌های بایننس و CoinFund، رهبری تأمین مالی یک پروژه جدید را به دست گرفته‌اند.

شرکت سرمایه‌گذاری CoinFund در این سرمایه‌گذاری مشارکت داشته و همزمان Delphi Ventures ،LongHash و Nomad نیز در این دور شرکت کرده‌اند.

در این اطلاعیه بایننس آمده که این بودجه، توسعه و رشد بلاکچین نوترون و ارتقای رشد اکوسیستم آن را ممکن می‌سازد. در ادامه این اطلاعیه آمده که هدف ما ایجاد محیطی است که جامعه وسیع‌تری از توسعه دهندگان و پروژه‌ها را با هدف ایجاد برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز نوآورانه، ایمن و کاربرپسند (DApps) جذب کند.

ییبو لینگ، مدیر بازرگانی بایننس در بیانیه‌ای گفت: قابلیت‌های مهندسی و فناوری نوترون راه‌حلی نوآورانه برای زیرساخت‌های ضروری ارائه می‌دهد که می‌تواند توسط گروه گسترده‌ای از توسعه‌دهندگان در Cosmos Hub استفاده شوند.

نوترون که در می 2021 راه اندازی شد، یک پلتفرم قرارداد هوشمند متقابل زنجیره‌ای است که از ویژگی امنیتی بین زنجیره‌ای اکوسیستم Replicated Security استفاده می‌کند.

شایان ذکر است که نوترون در بین 51 بلاکچینی که بخشی از شبکه Cosmos را تشکیل می‌دهند، قابل تعامل است،.به این معنی که توسعه‌دهندگان می‌توانند به راحتی برنامه‌های متمرکز (dApps) را در زنجیره‌های مختلف ایجاد و پیوند دهند.

Avril Dutheil، مؤسس Neutron در اظهارنظری گفت: نوترون برای حل موانع اصلی که توسعه‌دهندگان قراردادهای هوشمند در Cosmos با آن روه‌رو هستند، طراحی شده است.

هوش مصنوعی در کانون توجه سرمایه‌گذاران

هوش مصنوعی (AI) به محبوب‌ترین کلمه امسال تبدیل شده است، به‌ویژه پس از راه‌اندازی موفقیت آمیز ChatGPT. این امر توجه شرکت‌های سرمایه‌گذاری را در سطح جهانی به خود جلب کرده است. سرمایه‌گذاران ده‌ها میلیارد دلار برای استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا در این بازار پر رونق مشارکت داشته باشند.

در سه ماهه اول سال جاری، این صنعت تقریباً 18 میلیارد دلار سرمایه جذب کرده که بخشی از این بودجه به هزینه شرکت‌های رمز ارزی تامین شده است.

به گفته ایوان چنگ، بنیانگذار Mysten Labs، استارتاپ‌های هوش مصنوعی اکنون سهم ارزهای دیجیتال از سرمایه‌های پر ریسک را دریافت می‌کنند. چنگ توضیح داد که شرکت‌های کریپتو در مراحل اولیه هنوز هم می‌توانند سرمایه جمع‌آوری کنند، اگرچه ارزش‌گذاری آنها به دلیل سقوط اخیر کریپتو دچار مشکل شده است. با این حال، تامین مالی در مراحل پایانی برای استارت‌آپ‌ها سخت‌تر شده است و تنها شرکت‌های کمی پشتیبانی می‌شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.