فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۳۴۳۱۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

استعفای مدیران ارشد صرافی بایننس با افزایش سختگیری نظارتی

استعفای مدیران ارشد صرافی بایننس با افزایش سختگیری نظارتی

تعدادی از مدیران ارشد صرافی رمزارزی بایننس تصمیم به استعفا از مقام خود گرفته‌اند. این مسئله باعث ایجاد ترس و نااطمینانی درباره آینده این صرافی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از موج جدید سخت‌گیری نهادهای مالی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) به صرافی رمزارزی بایننس و شعبه آمریکایی آن، بنظر می‌رسد که تعدادی از مدیران ارشد این صرافی، تصمیم به استعفا از جایگاه خود گرفته‌اند. این صرافی موفق شده بود در کمتر از 6 سال، تعداد 30 کارمند خود را به 8000 نفر افزایش دهد.

بر اساس پلتفرم شغلی لینکدین، صرافی Binance دارای تعداد زیادی کارمند در شعبه آمریکایی خود است. در ماه ژوئن سال جاری، از بسیاری از کارکنان این شعبه درخواست شده است تا در صورت امکان، در شعبه بایننس در کشور دیگری مشغول به کار شوند. کارکنانی که این پیشنهاد را نپذیرفتند نیز، اخراج شده‌اند.

استعفای مدیران ارشد از بایننس

پس از پرونده حقوقی شعبه آمریکایی صرافی بایننس با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) بنظر می‌رسد که تعدادی از مدیران رده بالای این صرافی تصمیم به خروج از این صرافی گرفته‌اند. هان نگ، وکیل سرپرست این صرافی، پاتریک هیلمن، مدیر ارشد استراتژی و استیون کریستی، نائب رئیس بخش انطباق با مقررات، افرادی هستند که استعفای خود را به این صرافی تحویل داده‌اند.

هیلمن اعلام کرده است که خروج وی از این صرافی، مسالمت‌آمیز بوده است، اما کریستی اعلام کرده که قصد سفر و گذارندن وقت بیشتری با خانواده خود را دارد. به نظر می‌رسد که مدیر ارشد روابط عمومی بایننس به‌عنوان جانشین پاتریک هیلمن در جایگاه مدیر ارشد استراتژی معرفی خواهد شد. بر اساس اعلام بلومبرگ، الینور هیو جانشین هان نگ در جایگاه، وکیل سرپرست خواهد شد.

موج ترس، عدم قطعیت و تردید

به‌دنبال اعلام استعفای مدیران ارشد، وضعیتی موسوم به FUD که به معنای موج ترس، عدم قطعیت و تردید است، در میان کاربران این صرافی ایجاد شده است، چرا که آن‌ها نگران آینده فعالیت Binance هستند. مدیرعامل چانگ پنگ ژائو با انتشار توییتی نوشت: ما به رشد و استخدام ادامه خواهیم داد. وی همچنین ادعای ارتباط استعفای این مدیران با سختگیری‌های نظارتی را تکذیب کرد. به‌دنبال پرونده این صرافی با SEC، سهم صرافی Binance در حجم معاملات اسپات کاهش یافته و ژائو در تلاش برای رفع نااطمینانی در میان کاربران است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.