کد مطلب: ۸۵۶۳۰۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:‌

ماینر انفرادی بیت کوین بلاک ۸۰۳۸۲۱ را حل کرد

ماینر انفرادی بیت کوین بلاک 803821 را حل کرد

یک ماینر انفرادی بیت‌ کوین با موفقیت بلوک 803821 را، با وجود افزایش هش ریت شبکه، حل کرد و پاداشی معادل 6.25 بیت‌کوین، را بدست آورد.

امیرمحمد شریفی| به گزارش تجارت‌نیوز ، یک ماینر انفرادی بیت‌ کوین با موفقیت بلوک 803821 را حل کرد و پاداش بلاک، یعنی 6.25 بیت‌ کوین، را به دست آورد. با توسعه چشمگیر شبکه بیت‌ کوین در سال جاری، یک ماینر انفرادی با موفقیت بلوک 803821 را حل کرد و پاداش بلاک 6.25 بیت کوین به ارزش بیش از 160 هزار دلار را از آن خود کرد.

۲۷۷‌مین ماینر انفرادی بیت کوین

این رویداد قابل‌توجه در هجدهم ماه آگوست رخ داد و ماینر به 277مین ماینر انفرادی در تاریخ بیت‌ کوین تبدیل شد. این اتفاق غیرمعمول است زیرا یک ماینر انفرادی معمولاً هر هفت سال یک بار یک بلوک را حل می کند.

یک ماینر که با تگ bc1q2za4ejga366sn288273pty8trasn5zs4y9hqg6 شناسایی شد، با استفاده از سرویس استخراج Solo CKpool به این شاهکار چشمگیر دست یافت. کان کولیواس، مدیر Solo CKpool، حدس زد که این دستگاه از یک ماینر انفرادی بیت کوین S17 استفاده می‌کند و تنها دارای قدرت هش تقریباً یک PetaHash است که توانایی به‌شدت کمتری از پایگاه‌های معمول استخراج بیت‌کوین دارد.

summary-of-transaction

منبع: BTC.com

سه ماینر انفرادی جدید با وجود افزایش نرخ هش بیت‌ کوین

از آنجایی که اکثر ماینرهای بیت‌ کوین دارای ظرفیت هش ریت در رنج اگزاهش (۱۰ به توان ۱۸) هستند، ماینر انفرادی بیت کوینی که تنها چند پتاهاش (۱۰ به توان ۱۵) ظرفیت داشته باشد، شانسی ندارد. طبق وب‌سایت خود، Solo CKpool محصول خود را به «ماینرهای قدیمی/ناکارآمد که به استخراج وقت به‌عنوان یک قرعه‌کشی نگاه می‌کنند و دید عظمیمی برای استخراج ندارند» توصیه می‌کند.

بااین‌وجود، امسال سومین بار است که یک ماینر انفرادی بیت کوین با استفاده از Solo CKpool یک بلوک را پردازش می‌کند. دو ماینر انفرادی بیت کوین دیگر نیز توانستند بلوک‌های بیت‌ کوین را در ماه مارس و ژوئن حل کنند.

در همین حال، نرخ هش استخراج بیت‌ کوین طی هفته گذشته، علی‌رغم نوسانات قیمتی آن، افزایش یافته است. داده‌های blockchain.com نشان می‌دهد که هش‌ریت این رمزارز در هجدهم آگوست به بالاترین حد جدید یعنی ۴۱۴ EH/s افزایش یافت و سپس به سطح فعلی خود یعنی ۴۰۰.۰ EH/s رسید.

ماینر انفرادی بیت کوین، هش

منبع: Blockchain.com

با توجه به اینکه قیمت بیت‌ کوین در حال حاضر کاهش یافته است، افزایش هش ریت یک چالش برای ماینرها است. به گفته Bitrawr انتظار می‌رود افزایش هش‌ریت BTC منجر به افزایش هفت درصدی سختی استخراج شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.