خبر مهم:

کد مطلب: ۸۵۸۶۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نظر بنیان‌گذار صرافی dYdX درباره فعالیت استارتاپ‌های رمز ارز در آمریکا

نظر بنیان‌گذار صرافی dYdX درباره فعالیت استارتاپ‌های رمز ارز در آمریکا

آنتونیو جولیانو، بنیانگذار صرافی dYdX، پیشنهاد کرده است که توسعه دهندگان رمز ارز به دلیل محیط نظارتی شدید آمریکا، خدمات رسانی به مشتریان در ایالات متحده را برای 5 تا 10 سال آینده فراموش کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در یک توئیت، بنیان‌گذار صرافی dYdXسازندگان رمز ارز را تشویق کرد تا روی کار در بازارهای دیگر تمرکز کنند و در زمان مناسب به ایالات متحده بازگردند. او در توئیت خود نوشت: «شرایط کنونی واقعاً ارزش زحمت و سازش ندارند. به هر حال بیشتر بازار در خارج از کشور جریان دارد. توسعه دهندگان کریپتو می‌توانند در آنجا نوآوری کنند.» البته سخنان جولیانو حول محور استارت آپ‌های این حوزه بود.

او استدلال کرد که استارت‌آپ‌ها می‌توانند با اولویت‌بندی بازارهای خارج از ایالات متحده، که اغلب پذیراتر و کمتر محدودکننده هستند، رشد سریع‌تر و پذیرش کاربر را تجربه کنند. فقدان قوانین و مقررات روشن درباره ارزهای دیجیتال در ایالات متحده یک نگرانی مهم در این صنعت محسوب می‌شود.

ابهام مقرراتی، به ویژه در مورد صلاحیت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و کمیسیون معاملات آتی کالا، مانع پیشرفت کریپتو شده است. جولیانو پیشنهاد کرد که برای اینکه بخش کریپتو بر سیاست ایالات متحده نفوذ بیشتری داشته باشد، باید بیشتر رشد کند و پایگاه‌های کاربران قابل توجهی را جمع آوری کند.

نظر مدیران کریپتو درباره اظهار نظر مدیر صرافی dYdX

در پاسخ به گفته‌های بنیان‌گذار صرافی dYdX، تعدادی از مدیران کریپتو دیدگاه‌های متفاوتی را ارائه کردند. برایان آرمسترانگ، مدیر عامل صرافی کوین بیس، بیان کرد، پیشرفت در ایالات متحده ممکن است زودتر از حد انتظار اتفاق بیفتد. او نسبت به توانایی ایالات متحده برای انطباق و پذیرش ارزهای دیجیتال ابراز اطمینان کرد.

یووگنی گاووی، مدیر عامل وینتر میوت نیز در این گفتگو شرکت کرد و با دیدگاه جولیانو همسو شد. وی افزود که سازندگان کریپتو در ابتدا باید بر بازارهای خارج از کشور تمرکز کنند و ایالات متحده تنها پس از رشد و پذیرش قابل توجه سایر کشورها، دوستدار رمز ارزها شود.

با این وجود، جولیانو همچنین اهمیت کار سیاست‌گذاری ارزهای دیجیتال در ایالات متحده را تصدیق کرد و اذعان داشت که تأثیرگذاری بر سیاست‌ها زمان می‌برد و بخش بزرگی از جهان در بحث رمز ارزها پیرو تصمیمات ایالات متحده هستند. او ادعا کرد که برای شکل دادن به تصمیمات سیاستی نیاز به محصولات رمز ارزی با استفاده گسترده و تقاضای قوی کاربران وجود دارد.

جولیانو اظهار داشت: کریپتو هنوز مناسب استفاده در مقیاس جهانی نیست. به این معنا که ما هنوز تأثیر زیادی در سیاست‌گذاری نداریم. ما باید محصولاتی با استفاده گسترده داشته باشیم تا نیاز کاربران را برانگیزیم. شایان ذکر است که ابهام نظارتی در ایالات متحده، شرکت‌های ارز دیجیتال را مجبور کرده است تا بازارهای دیگری مانند بریتانیا و برزیل را که مقررات در آن‌ها واضح‌تر است، مورد بررسی قرار دهند.

صرافی کوین بیس در حال حاضر با فعالیت در آلمان، ایرلند، ایتالیا و هلند، ردپای ارز جهانی خود را به شدت گسترش داده است. این شرکت همچنین در حال بررسی حرکت بالقوه به کشور بریتانیا و دبی برای یک محیط نظارتی دوستانه است. به همین ترتیب، صرافی بایننس با وجود ممنوعیت آن در سال گذشته توسط رگولاتوری بریتانیا، آنچه را که می‌تواند برای فعالیت در بریتانیا انجام می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.