خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۵۸۹۴۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ویتالیک بوترین بار دیگر میلیون‌ها دلار اتریوم را جا‌به‌جا کرد

ویتالیک بوترین بار دیگر میلیون‌ها دلار اتریوم را جا‌به‌جا کرد

انتقال مجدد میلیون‌ها دلار اتریوم توسط ویتالیک بوترین در روز گذشته، توجه فعالان رمزارزی را به خود جلب کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار اتریوم حدود 3000 اتر که معادل 4.95 میلیون دلار بوده را به آدرسی با نام Vb 2. منتقل کرده است.

جابه‌جایی این حجم از رمزارز، توجه علاقه‌مندان و فعالان رمزارزی را به خود جلب کرده است، چراکه ویتالیک بوترین یکی از مهم‌ترین اشخاص در دنیای رمزارزها است. همچنین در بیست و یکم آگوست نیز، بوترین 600 اتریوم (یک میلیون دلار) را از کیف‌پولی به‌نام vitalik.eth ، به صرافی آمریکایی کوین‌بیس منتقل کرده بود.

اتریوم

دلیل انتقال 4.95 میلیون دلاری اتریوم چیست؟

یکی از دلایل احتمالی برای انتقال اتریوم‌ها توسط بوترین می‌تواند این باشد که وی قصد دارد با تقسیم‌بندی دارایی‌های اتریوم خود در چندین کیف‌پول، از خطر دزدی و هک دارایی‌های خود جلوگیری کند. بر اساس آخرین داده‌ها، ویتالیک بوترین پیش از این انتقال، حدود 73 اتریوم که معادل 119 هزار دلار و 865 دلار را در موجودی کیف‌پول خود داشته است. تقسیم‌بندی دارایی‌ها در چندین کیف‌پول روشی متداولی بین افراد مطرح در بازار ارزهای دیجیتال در جهت افزایش امنیت است.

با این وجود، ممکن است هدف بوترین نقد کردن سرمایه خود باشد. بازار رمزارز در حال حاضر با نزول قیمت‌ها مواجه شده است و ممکن است انتقال اتریوم‌ها، تصمیم استراتژیک بوترین برای کسب سود باشد. شایان ذکر است که تاکنون بسیاری از فروش‌های گسترده توسط اشخاص مشهور در بازار رمزارز مانند بوترین، همزمان با اصلاحات بزرگ بازار رخ داده است.

روند قیمت اتریوم

وضعیت فعلی بازار رمزارز برای اتریوم نیز مطلوب نیست. با وجود اینکه اتریوم در طول زمان نسبتا مقاومت خوبی را از خود نشان داده، اما در حال حاضر، وضعیت اتریوم نیز با نوسان همراه است. از همین جهت، در چنین وضعیتی این حرکت مالی از ویتالیک بوترین، پراهمیت شمرده می‌شود. در زمان نگارش این گزارش، اتریوم با قیمت 1650 دلار در بازار معامله می‌شود. حمایت پیش‌روی اتریوم در سطح 1600 دلار و مقاومت آن در سطح 1700 است. در بیست و چهار ساعت گذشته، قیمت آن 0.76 درصد کاهش داشته است.

اتریوم

تغییرات قیمت اتریوم در هفت روز گذشته- منبع: coinmarketcap

سابقه فروش اتریوم توسط ویتالیک بوترین

در گذشته، حرکات مالی بوترین بر بازار اتریوم تاثیر گذاشته است. هنوز مشخص نیست که تاثیر این انتقال اخیر، بر قیمت این رمزارز مشهور تاثیری خواهد گذاشت یا خیر. با این وجود، در بازار پرنوسان فعلی معامله‌گران باید درباره حرکات بوترین آگاه باشند.

بر اساس گزارش کوین‌تلگراف، هم‌بنیان‌گذار اتریوم اعتراف کرده است که مقادیری از اتریوم‌های خود را که در حساب‌های مختلف نگهداری می‌شود، در طی پنج سال گذشته، به‌فروش رسانده است. همچنین، این شخص اعلام کرده که آلت‌کوین‌هایی که به‌صورت ایردراپ و بدون درخواست وی، به کیف‌پول بوترین ارسال شده است را نیز فروخته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.