فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۵۹۸۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ایجاد موج مثبت در بازار ارزهای دیجیتال با پیروزی گری‌ اسکیل

ایجاد موج مثبت در بازار ارزهای دیجیتال با پیروزی گری‌ اسکیل

اعلام برد گری‌ اسکیل در برابر SEC در شب گذشته، تاثیر مثبتی بر بازار ارزهای دیجیتال گذاشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با پیروزی شرکت گری ‌ اسکیل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) ، موج نسبتا مثبتی در بازار ارزهای دیجیتال شکل گرفت .

در واقع، قاضی این پرونده، دستور کمیسیون بورس را مبنی بر رد صندوق ERF اسپات GBTC را به دلیل نگرانی‌ها از تقلب و دستکاری، لغو کرد . بر اساس نظر دادگاه، دادخواست تجدیدنظر گری اسکیل پذیرفته و دستور کمیسیون لغو شد .

واکنش قیمت‌ ارزهای دیجیتال به برد گری اسکیل

با برد گری اسکیل، احتمال صعود قیمت‌ رمزارزهای بازار تقویت شد . پس از اعلام خبر برد، قیمت بیت کوین بیش از ۵ درصد افزایش یافت و با حرکت کندل صعودی به ۲۸ هزار و ۱۴۲ دلار رسید .

در کنار بیت کوین، اتریوم تا سقف ۱۷۴۰ دلار معامله شد و ارزش آن در شبانه‌روز گذشته، حدود ۵ درصد افزایش یافته است . تمامی ۱۰ آلت‌کوین برتر بازار نیز با رشد قیمتی مواجه شدند .

بیت کوین و گری اسکیل

رشد قیمت‌ سهام

با اعلام این خبر، قیمت سهام شرکت GBTC در بیست و نهم آگوست، با بیش از ۱۷ درصد افزایش مواجه شد و به ۲۰ . ۶۰ دلار رسید .

همچنین با اعلام برد گری اسکیل، سهام صرافی بزرگ کوین‌بیس نیز با ۱۴ درصد رشد مواجه شد و به ۸۶ دلار رسید . در صورت تایید آتی صندوق ETF اسپات بیت کوین، قیمت سهام کوین‌بیس می‌تواند به سطوح بالاتری نیز دست پیدا کند .

قیمت GBTC گری اسکیل

تغییرات قیمت سهام GBTC در پنج روز گذشته

اقدام نهنگ بعد از برد گری اسکیل

پس از اعلان نتیجه دادگاه، یکی از نهنگ‌های بازار ارز دیجیتال حدود ۱۰ هزار اتریوم را با ارزش ۱۷ . ۱۴ میلیون دلار، خریداری کرد . این نهنگ که ۴۰۰۰ اتر خود را تنها دقایقی پس از افزایش قیمت خریداری کرده بود، به‌طور متوسط حدود ۱۷۱۴ دلار برای اتر پرداخت کرد .

در زمان نگارش این گزارش، قیمت اتر معادل ۱۷۱۶ دلار است .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.