کد مطلب: ۸۶۲۵۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چگونه تتر تبدیل به یکی از بزرگترین خریداران اوراق خزانه‌ ایالات متحده آمریکا شد؟

چگونه تتر تبدیل به یکی از بزرگترین خریداران اوراق خزانه‌ ایالات متحده آمریکا شد؟

در میان تلاطم قیمتی بازار ارز دیجیتال، تتر، ناشر بزرگترین استیبل کوین جهان تبدیل به یکی از بزرگترین خریداران اوراق خزانه آمریکا شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام مدیر ارشد تکتولوژی ناشر استیبل کوین تتر، این شرکت تبدیل به یکی از بزرگترین خریداران اوراق خزانه‌داری ایالت متحده آمریکا شده است. بر اساس گزارش‌های حسابداری اخیر منتشر شده توسط این شرکت، تتر در سال جاری میلادی، در تلاش برای افزایش سهم اوراق خزانه و همچنین افزایش ذخایر اضافی خود بوده است.

تتر، خریدار اوراق خزانه آمریکا

آردوینو، مدیر ارشد تکتولوژی تتر در پست جدیدی اعلام کرد که در حال حاضر، این شرکت دارای 72.5 میلیارد دلار اوراق خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا است. رقم بالای خرید این اوراق، تتر را یکی از 22 خریدار بزرگ این اوراق در جهان تبدیل کرده است. میزان اوراق خریداری شده توسط این شرکت، بیش از خرید بسیاری از کشورهای جهان مانند اسپانیا، مکزیک و امارات متحده عربی بوده است.

پائولو آردوینو باور دارد که خرید این میزان اوراق، نشان دهنده حضور استیبل کوین تتر در بازارهای در حال ظهور در سراسر جهان است. بر اساس گفته وی، این استیبل کوین تبدیل به نوعی "ابزار محافظتی و راه نجات در برابر تورم و کاهش ارزش پول ملی " برای بسیاری از جوامع شده است.

همچنین، گزارش حسابداری سه ماهه دوم سال جاری میلادی منتشر شده توسط این شرکت در ماه گذشته، نشان می‌دهد که تتر در حال انباشت سود و تبدیل آن به ذخایر اضافی و اسناد خزانه است. بر اساس گزارش حسابداری هلدینگ تتر، با افزایش 850 میلیون دلاری به ذخایر اضافی این شرکت، رقم این ذخایر به 3.3 میلیارد دلار رسیده است. از طرفی، در مجموع، حدود 72.5 میلیارد دلار پشتوانه به‌شکل اسناد خزانه پشتوانه برای استیبل‌کوین‌های منتشر شده در حساب‌های این شرکت وجود دارد.

تتر در جایگاه بزرگترین استیبل کوین جهان

با وجود نوسانات قیمتی در بازار ارز دیجیتال و کاهش قیمت بسیاری از رمزارزها در دو ماه گذشته، تتر همچنین جایگاه بزرگترین استیبل کوین این بازار را حفظ کرده است. تتر در حال حاضر بیش از 60 درصد از بازار استیبل کوین را از لحاظ ارزش بازاری در اختیار دارد. در بیست و چهار ساعت گذشته، میزان حجم معاملات آن از 50 میلیارد دلار عبور کرده است. این رقم 6 برابر رقیب این استیبل کوین، یعنی USD کوین است.

تتر

بزرگترین استیبل کوین‌های بازار از لحاظ ارزش بازاری (منبع: کوین مارکت کپ)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.