کد مطلب: ۸۶۴۹۸۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:‌

کمک صرافی بایننس به قربانیان زلزله مراکش

کمک صرافی بایننس به قربانیان زلزله مراکش

خیریه صرافی بایننس، سه میلیون دلار را به صورت توکن BNB برای کمک مالی به زلزله‌زدگان کشور مراکش اختصاص داده است.

امیرمحمد شریفی/ به گزارش تجارت‌نیوز ، در پس‌زمینه نبرد حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، غول رمزارز جهان، بایننس، تلاش‌های امدادی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان مراکش اعلام کرده است. این صرافی در بیانیه‌ای تاکید کرد که خیریه بایننس برای کمک به کاربران خود وجوه رمزنگاری را از طریق BNB تخصیص خواهد داد. این صرافی گفته است: «خیریه بایننس تا سقف سه میلیون دلار به صورت توکن BNB به کاربران بایننس در مناطق آسیب‌دیده از فاجعه، اهدا می‌کند.»

‌زلزله‌زدگان عضو بایننس کمک رمزنگاری دریافت می‌کنند

بایننس اعلام کرده است که خیریه این صرافی به زلزله‌زدگان کشور مراکش کمک می‌کند. این صرافی، کاربران واجد شرایط ایردراپ را در منطقه مراکش از طریق اثبات آدرس (POA) شناسایی خواهد کرد. در بیانیه بایننس تاکید شده که شناسایی کاربران تا قبل از نهم سپتامیر انجام می‌شود و افرادی که POA را قبل از این تاریخ در منطقه مراکش آسفی تکمیل کرده‌اند، هر کدام 100 دلار به صورت BNB مستقیماً در حساب کاربری خود در این صرافی دریافت می‌کنند.»

هر کاربری که تأیید POA خود را بعد از 9 سپتامبر 2023، اما قبل از 30 سپتامبر 2023 تکمیل کند، مبلغ 25 دلار کمک مالی به صورت BNB مستقیماً در حساب Binance خود دریافت می‌کند. مدیرعامل و بنیان‌گذار بایننس در‌این‌باره اضافه کرد: « از کاربران مراکشی‌ای که این کمک‌ها را دریافت کرده‌اند اما در معرض فاجعه قرار نگرفته‌اند، می‌خواهیم که این کمک‌ها را به کسانی که بیشترین نیاز را دارند، واگذار کنند.»

علاوه بر این، برای کاربران فعالی که تراکنش‌های خود را در مراکش انجام می‌دهند، اما خارج از مناطق آسیب‌دیده ساکن هستند، بایننس ۱۰ دلار به صورت BNB برای آن‌ها ارسال می‌کند. بایننس در این‌باره گفت:« انتظار داریم کمک‌های مالی ما بدست ۷۰ هزار کاربر مراکشی برسد. وجوه مالی ما از امروز، ۱۲ سپتامبر، برای کاربران ارسال می‌شود.»

استفاده از رمزارزها در کمک‌های امدادی

استفاده از رمزارزها برای امدادرسانی در بلایای طبیعی به دلیل مزایای سریع و مقرون‌به‌صرفه‌بودن آن، در حال افزایش است. خیریه بایننس همچنین آدرس کمک مالی عمومی و مشخصی را ایجاد کرده است تا هر فردی بتواند از طریق آن به به قربانیان این بلا کمک‌رسانی مالی کند. کمک‌های مالی به زلزله‌زدگان مراکش در قالب ارزهای دیجیتال مختلف از جمله BNB، BTC، ETH، USDC، USDT یا BUSD پذیرفته می‌شود .

کمک به زلزله‌زدگان با طعم شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

در حالی که بایننس فعالانه در تلاش‌های امدادی شرکت می‌کند، با یک نبرد مداوم با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نیز مواجه است. در اوایل سال جاری، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شکایتی علیه شعبه آمریکایی باینسس و هلدینگ بایننس (ثبت شده به عنوان BAM Trading) و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو، به اتهام اعمال فریبکارانه تنظیم کرد.

علاوه بر این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این صرافی را متهم کرد که به‌عنوان یک دلال-معامله‌گر ثبت نشده، فعالیت می‌کند. در پاسخ به اقدام قانونی SEC، بایننس در ماه گذشته از دادگاه منطقه‌ای کلمبیا ایالات متحده درخواست دستور حفاظتی کرد. در این بیانیه آمده است که درخواست‌های SEC «بیش از حد گسترده» و «بسیار سنگین» هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.