کد مطلب: ۸۷۰۰۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

گسترش صرافی کوین بیس در کشورهای اروپایی / صنعت رمزارز به رسمیت شناخته می‌شود؟

گسترش صرافی کوین بیس در کشورهای اروپایی / صنعت رمزارز به رسمیت شناخته می‌شود؟

صرافی کوین بیس، تضمین کرده است که مطابق با قوانین مبارزه با پولشویی (AML) در بانک اسپانیا ثبت‌نام می‌کند در نتیجه به یک صرافی رمز ارز ثبت شده در این کشور تبدیل شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صرافی کوین بیس به عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایالات متحده، فعالیت خود را در سراسر اروپا افزایش داده و به گفته خود، کاربران اسپانیایی اکنون می‌توانند با اطمینان بیشتری دارایی‌های دیجیتال خود را در این پلتفرم ذخیره و همچنین با استفاده از یورو در خرید و فروش دارایی‌های رمز ارزی شرکت کنند.

گسترش صرافی کوین بیس در اروپا

ثبت نام در بانک اسپانیا به کوین بیس اجازه می‌دهد تا مجموعه کامل محصولات و خدمات خود را به کاربران خرد و نهادی در اسپانیا ارائه دهد و در عین حال به رعایت چارچوب قانونی این کشور متعهد بشود.

در طول سال گذشته، صرافی کوین بیس شرایط ثبت نام‌های مختلفی را به عنوان مرجع ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) در چندین کشور اروپایی از جمله ایتالیا، ایرلند و هلند به دست آورده است. این صرافی همچنین در برخی کشورها تاییدیه اصولی دریافت کرده و خدمات خود را در سنگاپور، برزیل و کانادا نیز راه‌اندازی کرده است.

Nana Murugesan، معاون بین‌الملل و توسعه کسب‌وکار در صرافی کوین بیس، گفت: «ما هیجان‌زده‌ایم که از بانک اسپانیا برای حمایت و رشد مصرف‌کنندگان خرد، مشتریان سازمانی و شرکای توسعه‌دهنده در اسپانیا مجوز دریافت کرده‌ایم. در شرایط کنونی، بیشتر کشورهای جهان در حال ارائه قوانین شفاف و راهنمایی‌های مشخصی برای صنعت کریپتو هستند.»

اسپانیا دوست‌دار کریپتو

اسپانیا به طور فزاینده‌ای نسبت به بخش دارایی‌های دیجیتال، با پذیرش جریان اصلی رو به رشد در این کشور، برخورد دوستانه‌تری را اتخاذ کرده است.

در آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده، صرافی کوین بیس ادعا دارد که تقریباً 29 درصد از بزرگسالان در اسپانیا معتقدند که ارزهای دیجیتال آینده صنعت امور مالی هستند.

علاوه بر این، رمز ارزها به عنوان دومین روش پرداخت ترجیحی در کشور ظاهر شده و از نقل و انتقالات بانکی سنتی نیز پیشی گرفته‌اند. این صرافی همچنین نوشت: تحقیقات Bitnovo نشان می‌دهد که 60.7 درصد از شهروندان اسپانیایی انگیزه خرید ارزهای دیجیتال جهت سرمایه‌گذاری بلندمدت و 35.7 درصد انگیزه برای استفاده از آن جهت پرداخت دارند.

صنعت ارزهای دیجیتال به رسمیت شناخته می‌شود؟

تحولات اخیر به نوعی نشان دهنده شناخت روزافزون صنعت ارزهای دیجیتال توسط مقامات نظارتی و پذیرش فزاینده دارایی‌های رمز ارزی در اسپانیا است.

تمایل صرافی کوین بیس برای ایجاد یک حضور قوی در اروپا با درخواست‌های اخیر آن مبنی بر نظارت سخت‌گیرانه‌تر تنظیم‌کننده‌های غیراروپایی در بازار جهانی کریپتو مطابقت دارد.

سرویس تحقیقات پارلمانی اروپا (EPRS) بر نیاز به یک چارچوب نظارتی دقیق‌تر در حوزه‌های قضایی غیر اتحادیه اروپا تأکید کرده، زیرا ضرب‌الاجل اجرای مقررات بازارهای دارایی‌های رمز ارزی (MiCA) در دسامبر 2024 به زودی فرا می‌رسد. با این حال، همه در بخش کریپتو از مقررات MiCA اتحادیه اروپا راضی نیستند.

Marina Parthuisot، رئیس بخش حقوقی بایننس فرانسه، نگرانی‌هایی را در مورد حذف احتمالی استیبل کوین‌ها در اروپا به دلیل اجرای آتی MiCA مطرح کرده است.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که کارشناسان حقوقی تلاش می‌کنند از مفاهیم مندرج در مقررات MiCA، رمزگشایی کنند. این مقررات قرار است در چند ماه آینده اجرایی شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.