کد مطلب: ۸۷۱۶۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

احتمال آغاز معاملات ETH آتی اتریوم از هفته آینده در آمریکا

احتمال آغاز معاملات ETH آتی اتریوم از هفته آینده در آمریکا

صندوق ETF فیوچر اتریوم شرکت VanEck به‌زودی و برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا تایید و عرضه خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام تحلیلگر بلومبرگ، معاملات صندوق ETF فیوچر (آتی) اتریوم یکی از شرکت‌های مدیریت داریی، ممکن است از هفته آینده و برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا آغاز شود.

احتمال آغاز معاملات ETF آتی اتریوم از سه‌شنبه آتی

در بیست و هشتم سپتامبر، جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ در توییتی اعلام کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) ممکن است تا هفته آتی، تعدادی از صندوق ETF آتی اتریوم را تایید کند. پاسخ سیفارت در جواب توییت دیگری از تحلیلگری بود که اظهار کرده بود این کمیسیون قصد شتاب بخشیدن به فرآیند تایید این نوع صندوق‌های آتی تا بعد از ظهر جمعه هفته جاری را دارد. در صورت تایید این صندوق رمزارزی، سه‌شنبه هفته آتی می‌تواند اولین روز معامله این ETF در ایالات متحده آمریکا باشد.

وضعیت صندوق‌های آتی اتریوم

در زمان نگارش این گزارش، هیچ یک از منابع رسمی دولتی آمریکا، اطلاعاتی درباره وضعیت فرآیند تایید این صندوق‌های رمزارزی منتشر نکرده‌اند. در حال حاضر، 15 صندوق ETF آتی اتر در انتظار برای تایید توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هستند. پروشیرز، گری‌اسکیل، بیت‌وایز، دیرکسیون، راندهیل و والتیلیتی شیرز تعدادی از شرکت‌هایی هستند که درخواست خود برای این نوع صندوق را به این کمیسیون ارسال کرده‌اند. تحلیلگران باور دارند که ETFهای آتی اتریوم به احتمال 90 درصد تا اکتبر سال جاری تایید خواهند شد، اما تایید و آغاز به‌کار همه صندوق‌ها دور از انتظار بنظر می‌رسد.

تایید آغاز بکار ETF اتریوم شرکت VanEck

در روز پنجشنبه هفته جاری، مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی VankEck تایید کرد که صندوق ETF آتی اتریوم این شرکت که بر پایه قراردادهای آتی است، به‌زودی عرضه خواهد شد. ETF این شرکت در بورس اختیار معامله شیکاگو عرضه و معامله خواهد شد. با این وجود، زمان رسمی عرضه این صندوق تاکنون اعلام نشده است، اما احتمال می‌رود که ETF شرکت VankEck در دوم یا سوم اکتبر سال جاری وارد بورس شیکاگو شود.

وضعیت صندوق‌های ETF رمزارزی در آمریکا

سختگیری‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در ایالات متحده آمریکا باعث شده تا این کشور در بحث صندوق‌های ETF رمزارزی، عقب‌تر از کشورهای اروپایی قرار بگیرد. در حال حاضر، چندین صندوق آتی بیت‌کوین در این کشور فعال هستند، اما تاکنون هیچ ETF اسپات بیت کوین و ETF اتریومی توسط این کمیسیون تایید نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.