کد مطلب: ۸۸۱۹۳۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رکورد ۵ساله جستجوی ETF اسپات بیت کوین شکسته شد

رکورد 5ساله جستجوی ETF اسپات بیت کوین شکسته شد

میزان جستجو برای صندوق‌های اسپات بیت کوین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در انتظار اخبار تایید این صندوق‌ها در آمریکا هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس میزان جستجو‌های موتور جستجوی گوگل، تعداد جستجو برای عبارت صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین در هفته گذشته، رکورد جدیدی را ثبت کرده است و به بالاترین میزان در پنج سال گذشته رسیده است .

افزایش حجم جستجو، نشان‌دهنده علاقه و کنجکاوی عموم درباره سرنوشت این نوع صندوق‌های رمزارزی در ایالات متحده آمریکا است .

سرمایه‌گذاران در انتظار تایید ETF اسپات بیت کوین

افزایش توجه به سرنوشت تایید درخواست‌های ETF اسپات بیت کوین در ایالات متحده آمریکا باعث شده تا میزان جستجو برای این صندوق‌ها با رشد بی‌سابقه‌ای مواجه شود . بسیاری از کارشناسان باور دارند که تایید درخواست شرکت‌ها برای این صندوق بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) ، می‌تواند قدم مهمی برای تحول بازار رمزارز باشد .

از همین جهت، بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد و طرفداران بازار رمزارز در حال دنبال‌ کردن اخبار مرتبط با پیشرفت مجوز این نوع صندوق‌ها هستند که به احتمال زیاد در ابتدای سال آتی میلادی، تایید می‌شود.

افزایش جستجو برای ETF اسپات بیت کوین

میزان جستجوی جهانی برای عبارت صندوق ETF اسپات بیت‌ کوین به بالاترین میزان در پنج سال گذشته رسیده و به قله ۱۰۰ ( بیشترین میزان محبوبیت در جستجو ) در هفته گذشته رسیده است . در تقسیم‌بندی جستجو‌ها بر اساس کشور‌ها، سنگاپور در بالاترین رتبه قرار دارد و کانادا و اتریش به‌ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند .

همچنین میزان جستجو عبارت صندوق ETF بیت‌ کوین نیز به ۳۹ رسیده است که بالاترین میزان از افتتاح ETF شرکت پروشیر در دو سال گذشته بوده است . افزایش جستجو برای این عبارات نشان دهنده این باور است که سرمایه‌گذاران احتمال می‌دهند تایید این صندوق می‌تواند تاثیر بسزایی بر قیمت بیت کوین داشته باشد که بزرگترین رمزارز جهان از لحاظ ارزش بازاری است.

ETF بیت کوین

میزان جستجو بزای عبارت ETF بیت‌‎کوین در پنج سال گذشته

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.