خبر مهم:

کد مطلب: ۸۸۵۴۴۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تلاش صرافی جمینی برای تضمین وجود مشتریان Earn

تلاش صرافی جمینی برای تضمین وجود مشتریان Earn

صرافی کریپتو جمینی، شکایتی را علیه جنسیس در تلاش برای به دست آوردن 1.6 میلیارد دلار سهام Grayscale Bitcoin Trust آغاز کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شکایت صرافی جمینی که روز جمعه در دادگاه ایالات متحده در منطقه جنوبی نیویورک تنظیم شد، با هدف بازپس گیری سهام Grayscale برای بازپرداخت مشتریان برنامه Gemini's Earn است.

جمینی و جنسیس از سال گذشته بر سر برنامه Gemini's Earn درگیر اختلافات مالی شده‌اند. برنامه مذکور به مشتریان این امکان را می‌داد تا از دارایی‌های ارز دیجیتال خود سود کسب کنند. با این حال، به دنبال فروپاشی صرافی بزرگ FTX و متعاقب آن آشفتگی در سراسر صنعت کریپتو، صرافی جنسیس برداشت‌ها را متوقف کرد و مشتریان Earn را در مورد سرنوشت وجوه خود نامطمئن ساخت.

هدف صرافی جمینی بازیابی وجوه و انجام تعهدات خود در قبال مشتریانش است. شکایت جمینی نشان می‌دهد، وثیقه گذاشته شده در قبال این برنامه، که اکنون نزدیک به 1.6 میلیارد دلار ارزش دارد، به طور کامل وجوه مشتریان را تضمین کرده و ادعای تمام کاربران Earn را برآورده می‌سازد.

صرافی جمینی در یک پست وبلاگی به موضوع این شکایت پرداخته است. این صرافی توضیح داد، جنسیس از تلاش برای جبران خسارت کاربران Earn جلوگیری کرده است. جنسیس یک شرکت زیر مجموعه گروه ارز دیجیتال (DCG) است که همچنین کنترل بیت کوین تراست Grayscale، بزرگترین صندوق بیت کوین جهان را نیز در اختیار دارد.

ادعای صرافی جمینی

در این دادخواست ادعا شده، صرافی جنسیس مکررا اقداماتی را برای آسیب رساندن به کاربران Earn انجام داده و مانع بازیابی دارایی‌های دیجیتالی کاربران Earn شده است.

اکنون زمان حل این مشکلات فرا رسیده است تا صرافی جنسیس بتواند با یک برنامه معقول به سازماندهی مجدد بازپرداخت وجوه بپردازد. جمینی ممکن است درآمد حاصل از وثیقه را بین کاربران Earn توزیع کند.

جنسیس گلوبال، یکی از زیرمجموعه‌های DCG، در ماه ژانویه اعلام ورشکستگی کرد و اخیراً اعلام کرده که تمام فعالیت‌های خود را متوقف کرده است. ماه گذشته، دفتر دادستان کل نیویورک نیز از DCG ،Genesis Global Capital و Gemini Trust شکایت کرد و مدعی شد که این شرکت‌ها 1.1 میلیارد دلار از وجوه مشتریان کلاهبرداری کرده‌اند.

Gemini Trust، که توسط کامرون و تایلر وینکلووس، شخصیت‌های برجسته فضای کریپتو تأسیس شده است، بری سیلبرت، مدیر عامل DCG را متهم کرده زیرا وی از روش‌هایی برای به تاخیر انداختن حل و فصل اختلافات جاری استفاده کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.