خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۸۵۹۴۸

تسلط صرافی آپ بیت بر بازار ارز دیجیتال کره جنوبی

تسلط صرافی آپ بیت بر بازار ارز دیجیتال کره جنوبی

صرافی آپ بیت موقعیت خود را به عنوان بازیگر غالب در بازار ارز دیجیتال کره جنوبی مستحکم کرده و سهم بازار 80 درصدی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس تحقیقات اخیر DeSpread، تسلط صرافی آپ بیت بر بازار در طول سال با افت کوتاهی به سطح 70 درصد در ماه آگوست رسید و پس از آن به سرعت در ماه بعد به سطح 80 درصد افزایش یافت.

تسلط صرافی آپ بیت در بازار ارز دیجیتال کره جنوبی

در حالی که صرافی آپ بیت حرف اول را در بازار کره می‌زند، دیگر صرافی‌های بزرگ در کره جنوبی مانند Bithumb، Coinone و Korbit نیز با وجود سهم بازار نسبتاً کمتری، تسلط خود را به ثبت رسانده‌اند.

Bithumb، دومین بازیگر بزرگ در بازار، جایگاه قوی خود را حفظ کرده است و حدود 15 تا 20 درصد از کل حجم معاملات را در میان چهار صرافی اصلی در اختیار دارد. Coinone دارای سهم بازار از 3 تا 5 درصدی است، در حالی که Korbit کمتر از 1 درصد از بازار را در اختیار دارد و این موضوع حضور محدود آن را در بازار نشان می‌دهد/

سرمایه‌گذاران کره‌ای به ریپل پاسخ مثبت دادند

در حالی که بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، حجم معاملات نسبتاً ثابتی را در ماه جولای تجربه کرد، صرافی‌های کره‌ای شاهد افزایش حجم معاملات پس از اخبار مربوط به ریپل بودند.

پس از پیروزی جزئی ریپل که منجر به افزایش 80 درصدی قیمت XRP شد، حجم معاملات در چهار صرافی اصلی کره از 27 میلیارد دلار در ژوئن به 37 میلیارد دلار در جولای افزایش یافت که نشان دهنده افزایش ماهانه 37 درصدی است.

افزایش حجم معاملات درصرافی‌های کره

برخلاف روند کاهشی کلی حجم معاملات در صرافی های متمرکز (CEX)، صرافی‌های کره‌ای موفق به افزایش سهم بازار و حجم معاملات خود شده‌اند. پس از رسیدن حجم معاملات به اوج 45 میلیارد دلاری در معاملات ماه فوریه، حجم معاملات کاهش یافت و در ماه می به 23 میلیارد دلار رسید.

با این حال، از آن زمان سیر صعودی حجم معاملات ادامه داشته و در جولای به 37 میلیارد دلار رسیده است. این رشد از صرافی بایننس نیز پیشی گرفت و قدرت نسبی مبادلات کره در سطح بازار بین المللی را نشان داد.

در واقع، هنگام مقایسه حجم معاملات با Binance و Coinbase، چهار صرافی بزرگ کره‌ای به طور مداوم حجم بیشتری را به نمایش گذاشتند، که نشان‌دهنده حضور قابل توجه آنها در چشم‌انداز جهانی است.

در طول سال، سهم بازار این پلتفرم‌ها از جمله صرافی آپ بیت نسبت به بایننس افزایش قابل توجهی داشته و از 7 درصد در ماه مارس به 16 درصد در سپتامبر رسیده است. این روند صعودی از گسترش نفوذ مبادلات داخلی در صنعت ارزهای دیجیتال حکایت می‌کند.

در همین حال، براساس گزارش‌های منتشر شده، برخی از مقامات ارشد دولتی در استان Gyeonggi کره جنوبی اخیراً دارایی‌های ارز دیجیتال خود را اعلام کرده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.