کد مطلب: ۹۰۵۵۸۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

در هفته بلاکچین ۲۰۲۴ پاریس چه گذشت؟

در هفته بلاکچین 2024 پاریس چه گذشت؟

هفته بلاکچین 2024 پاریس دیروز به پایان رسیده است و رهبران مختلفی از بازار ارز دیجیتال و بلاکچین در این برنامه سه‌‌روزه، به گفت‌وگو و ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

برنامه سه‌روزه هفته بلاکچین 2024 پاریس با برگزاری پنل‌ها، گفت‌وگوها و ارائه‌های مختلف از فعالان صنعت جهانی ارز دیجیتال و بلاکچین به‌تازگی به اتمام رسیده است. این پنحمین گردهمایی هفته بلاکچین پاریس بود. اتفاقات و گفت‌وگوهای مهمی طی این برنامه سه‌روزه رخ داده است که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهد شد. 

احتمال صعود بیت‌کوین به سطح 250 هزار دلار؟

با توجه به نزدیک شدن هالوینگ بیت‌کوین، میزان رشد قیمت محبوب‌ترین رمزارز جهان، یکی از موضوعات مهم در هفته بلاکچین پاریس بود. سرمایه‌گذاری مشهور آمریکایی، تیم دراپر که سرمایه‌گذار شرکت‌هایی مانند تسلا، کوین‌بیس و توییچ بوده است، پیش‌بینی کرده است صعود بیت‌کوین به قیمت 250 هزار دلار تا پایان سال محتمل است. تیم دراپر دراین‌باره گفت: «من فکر می‌کنم بیت‌کوین این فرصت را به افراد می‌دهد که مقداری از این رمزارز را خریداری کنند تا بتوانند در زمانی که تقاضا برای دلار یا یورو افزایش پیدا می‌کند، از خود محافظت کنند.»

آیا ارزش بازار ارز دیجیتال به 100 تریلیون دلار خواهد رسید؟

یونی آسیا، مدیرعامل eToro در هفته بلاکچین پاریس، پیش‌بینی خود از رشد ارزش بازار ارز دیجیتال را اعلام کرد. او باور دارد ارزش بازار ارز دیجیتال می‌تواند تا دهه بعد به 100 تریلیون دلار برسد. برای مقایسه این ارزش بازاری، می‌توان ارزش بازاری جهانی طلا را مقایسه کرد که در زمان نگارش این گزارش معادل 16.18 تریلیون دلار است. 

تسهیل فضا برای سرمایه‌گذاران خرد در دبی 

متیو وایت، مدیرعامل نهاد رگولاتوری دارایی‌های دیجیتال دبی، درباره سیستم جدید این شهر گفت باعث حل دشواری‌های فعلی برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خرد فعال در این صنعت خواهد شد. با وجود اینکه اطلاعات زیادی از چارچوب جدید منتشر نشده است، اما وایت توضیح داد که بر اساس این سیستم جدید، شرکت‌های بزرگ میزبان شرکت‌های خرد در اکوسیستم خواهند شد و هزینه بیشتر بر دوش شرکت‌های بزرگ خواهد بود. 

بازی بلاکچینی جدید یوبی‌سافت

یوبی‌سافت، غول بزرگ بازی‌سازی جهان که به خاطر ساخت بازی‌های Assassin’s Creed،  Ghost Recon و بسیاری دیگر مشهور است، طی هفته بلاکچین پاریس از جدیدترین بازی خود که بر پایه وب‌3 است، رونمایی کرد. این بازی که "Champions Tactics" نام دارد تا انتهای سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. 

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.