فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۸۹۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نظر تحلیلگر معروف درباره قیمت بیت کوین / رشد انفجاری نزدیک است؟

نظر تحلیلگر معروف درباره قیمت بیت کوین / رشد انفجاری نزدیک است؟

یک تحلیلگر ارز های دیجیتال باور دارد ظرف هفت الی 10 روز آینده، قیمت بیت کوین رشد چشمگیری پیدا خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، تحلیلگر ناشناس ارز های دیجیتال با نام مستعار کردیبل به ۳۹۶ هزار و ۱۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم رسانه اجتماعی X گفته است قیمت بیت کوین احتمالاً قبل از یک جهش عظیم، یک اصلاح عمیق پیدا خواهد کرد.

این تحلیلگر ارز های دیجیتال می‌گوید قیمت بیت‌کوین ممکن است قبل از شروع یک رالی سهموی دیگر به سمت قله‌های جدید، تا سطح ۶۲ هزار دلار افت کند.

هدف قیمت بیت کوین در بازار ارز های دیجیتال

کردیبل اعلام کرد: «کف قیمت بیت کوین حالا به محدوده ۶۰ هزار دلار محدود شده است (در صورت ابطال) و به شکل واقع‌گرایانه پایین‌تر از ۶۲ هزار تا ۶۳ هزار دلار نخواهد رفت (اگر اصلاً به این سطح برسد). به احتمال زیاد این سطح به خوبی عمل خواهد کرد. همچنین حدود هفت تا ۱۰ روز دیگر طول می‌کشد تا شاهد یک جهش بسیار قوی در بیت‌کوین باشیم و هدف قیمتی ۱۰۰ هزار دلار به بالاست.»

بر اساس پیش‌بینی کریدبل، رالی قیمت بیت کوین باعث می‌شود معامله‌گران ارز های دیجیتال برای اینکه از قافله عقب نمانند، دارایی‌های آلت کوین خود را به فروش برسانند.

کردیبل گفت: «قیمت بیت کوین یک کندل قدرتی مطلق ایجاد می‌کند که آن‌قدر بزرگ و قوی است که توجه کل بازار ارز های دیجیتال برای مدتی به سمت بیت کوین جلب می‌شود و نقدینگی شروع به خروج از ۱۰ میلیون آلت کوین دیگر (که دوج کوین یکی از آنهاست) می‌کند و به سمت بیت کوین سرازیر می‌شود، چراکه بیت کوین شروع به یک رشد انفجاری می‌کند.»

در کوتاه‌مدت، این تحلیلگر معتقد است قیمت بیت کوین شاهد یک رالی دیگر بالای ۷۰ هزار دلار خواهد بود و سپس به سمت ۶۴ هزار دلار اصلاح می‌شود و بعد از آن به بالاترین قیمت‌های تاریخی خود صعود خواهد کرد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.