خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۶۳۳۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

گزارش‌ها تایید می‌کنند؛ دونالد ترامپ حامی استخراج کنندگان بیت کوین خواهد بود

گزارش‌ها تایید می‌کنند؛ دونالد ترامپ حامی استخراج کنندگان بیت کوین خواهد بود

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، پس از اینکه ارز های دیجیتال را به یکی از موضوع‌های اصلی کمپین خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی تبدیل کرد‌، متعهد شد در صورت قدم گذاشتن به کاخ سفید، از استخراج‌ کنندگان بیت‌کوین ( BTC ) به شکل جدی حمایت کند.

به گفته متیو شولتز، مدیر اجرایی کلین اسپارک که یک شرکت استخراج کننده بزرگ ارزهای دیجیتال است، ترامپ اخیراً در 11 ژوئن با تنی چند از  استخراج کنندگان بیت کوین در استراحتگاه مار-آ-لاگو در پالم بیچ فلوریدا ملاقات کرده  و به آنها گفته است که حوزه ارزهای دیجیتال را دوست دارد و کاملا درک می‌کند. 

GP1HQ11WoAA-vhX

علاوه بر این، شولتز ادامه داده است که رئیس جمهور سابق ایالات متحده باور خود را ابراز کرده است که استخراج کنندگان دارایی‌های شاخص مالی غیرمتمرکز (DeFi) نیز می‌توانند به تثبیت عرضه انرژی شبکه کمک کنند، موضعی که او قول داد در صورت انتخاب در کاخ سفید از آن دفاع کند.

علاوه بر این، ترامپ همچنین با جیسون لس، مدیر عامل Riot Platforms (NASDAQ: RIOT)، یکی دیگر از بزرگترین شرکت‌های بلاکچین در جهان که تسهیلات استخراجی تراکنش‌ها در شبکه‌های بلاک چین را اعتبارسنجی می‌کند، ملاقات کرده است. 

مدت کوتاهی پس از آن، ترامپ در حساب Truth Social خود پست کرد که استخراج بیت کوین ممکن است «آخرین خط دفاعی ما در برابر CBDC» باشد، و اضافه کرد که او می‌خواهد تمام بیت کوین باقی مانده «تولید ایالات متحده آمریکا» باشد. !!!” زیرا این امر به کشور کمک می کند که "به انرژی مسلط شود!!!"

حمایت از رمزارزها؛ موضوع مورد مناقشه بایدن و ترامپ

برای یادآوری، دونالد ترامپ در سال های گذشته به طور قابل توجهی موضع خود را نسبت به ارزهای دیجیتال تغییر داده است، و از این دیدگاه دور شده است که آنها "پول نیستند" و می‌توانند رفتارهای غیرقانونی، از جمله تجارت مواد مخدر و سایر فعالیت های غیرقانونی را تسهیل کنند. همانطور که او در سال 2019 استدلال کرد.

با این حال، او از آن زمان در مورد این موضوع تغییر دیدگاه 180 درجه‌ای انجام داده است، و اخیراً اعلام کرده که "با کریپتو خوب است" و به اختلافات در این مورد بین او و رقیبش در رقابت های ریاست جمهوری، جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، اشاره داشته است. همچنین او شروع به پذیرش کمک‌های کمپین انتخاباتی خود به شکل ارزهای دیجیتال کرده است.

در همان زمان، بایدن ظاهراً تغییر ملموسی در رابطه با صنعت ارزهای دیجیتال صورت داده است، زیرا تیم او شروع به نزدیک شدن به جامعه فعالان ارزهای دیجیتال کرده‌اند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.