فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۸۵۲۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

انتظارات صرافی‌های رمزارز آنلاین از دولت آینده چیست؟

انتظارات صرافی‌های رمزارز آنلاین از دولت آینده چیست؟

مدیرعامل سرمایکس باور دارد که افراد آگاه و با دانش کافی باید مسئولیت امور رمزارزها و موارد مربوط به آن را در دولت برعهده بگیرند و از نظرات بخش خصوصی نیز در این زمینه استفاده شود.

مدیرعامل صرافی رمزارزی سرمایکس اظهار امیدواری کرد در دولت آینده مسئولیت امور رمزارزها و حوزه‌های مربوط به آن بدر دست افرادی قرار بگیرد که دانش کافی در این زمینه داشته باشند و از راهنمای بخش خصوصی نیز در این زمینه بیشتر استفاده شود. او تأکید کرد خواسته هیچ صرافی آنلاین فعال در این حوزه این نیست که دولت هیچ نقشی در این موضوع نداشته باشد اما در فضای خاکستری که در این زمینه به‌وجود آمده بهتر است افرادی با آگاهی و سواد کافی نقش رگولاتور را ایفا کنند.

به‌گزارش تجارت‌نیوز، «احسان مطلبی» مدیرعامل سرمایکس در نشست خبری این شرکت که به مناسبت یک میلیون کاربر پیدا کردن سرمایکس برگزار شده بود اعلام کرد فضای رمزارزها در کشور به یک فضای خاکستری شباهت دارد که کمتر کسی حاضر است مسئولیت زیر و بم آن را برعهده بگیرد. او به تجارت‌نیوز گفت که انتظارات زیادی از دولت آینده در این زمینه ندارند اما خواسته‌شان اینست هر شخصی که مسئولیت این حوزه را برعهده می‌گیرد از دانش کافی در این زمینه برخورد باشد. مطلبی همچنین تأکید کرد که در زمینه رگولاتوری این موضوع می‌توان از نظرات بخش خصوصی نیز کمک گرفت.

در ادامه این رویداد مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس وعده داد که هفته آتی و در حین برگزاری نمایشگاه الکامپ از سرویس دیگر این صرافی رمزارز رونمایی می‌شود. به‌نظر می‌رسد بخشی از این سرویس‌ها به مواردی مربوط می‌شود که در گزارش دی‌ماه سال گذشته این صرافی به آن‌ها اشاره شده بود. سرمایکس در آن زمان وعده داده بود که مواردی نظیر اعطای وام و همچنین فروش اقساطی رمزارز بپردازد و آنطور که مدیر ارشد بازاریابی این شرکت به تجارت‌نیوز گفت قرار است این اتفاق به زودی رخ بدهد.

«حسن قلیچ خانی» در این زمینه گفت: «به‌زودی  با همراهی یکی دیگر از شرکت‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال، دریافت وام از طریق وثیقه‌های رمزارزی را به خدمات این کسب‌وکار اضافه خواهیم کرد. سرویس خرید اقساطی را قطعا راه اندازی خواهیم کرد. زیرساخت‌ها آماده‌سازی شده و امکان دارد تا یک یا دو هفته آتی به صورت رسمی رونمایی شود. » بر اساس گفته‌های مدیر مارکتینگ سرمایکس این تعلل به منظور جلوگیری از بروز هرگونه باگ و جلوگیری از ایجاد مشکل در فرایند خرید اقساطی بوده است. 

احسان مطلبی، مدیرعامل و بنیان‌گذار سرمایکس نیز در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی تعلل در ارائه سرویس جدید به بازار گفت:« پیش از آماده‌سازی هر سرویس و فیچر، باید تمام جوانب آن سنجیده شود. از سویی باید زیرساخت آن نیز به صورت منظم چیده شود. به همین دلیل رونمایی از سرویس جدید ممکن است کمی به طول بینجامد.»

به گفته مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال سرمایکس این شرکت از نظر حجم معاملات و تعداد کاربران، جزو ۵ صرافی برتر ایرانی است که توانسته یک میلیون کاربر را جذب کند. مدیر بازاریابی سرمایکس گفت که سرمایکس به زودی یکی از ۳ صرافی برتر ایرانی می‌شود.

از دیگر سوالات خبرنگاران حاضر در این نشست به «در دسترس‌پذیری سرمایکس برای معلولان» اختصاص داشت که قلیچ‌خانی گفت:« چت آنلاین و ارتباط با کارشناسان برای افراد ناشنوا و کم شنوا یکی از اقدامات سرمایکس است. البته در نظر داریم با همکاری تیم‌های محصول و طراحی، برای افرادی که مشکلاتی در تشخیص رنگ دارند، امکانات بهتری را فراهم کنیم.»

مطلبی نیز به این سوال پاسخ داد و گفت:« احراز هویت، مراجعه و خرید حضوری یکی از امکاناتی است که افراد کم توان می‌توانند از آن به منظور حضور بیشتر در بازار رمزارز استفاده کنند. افرادی که به هر دلیلی نمی‎توانند فرایند احراز هویت را طی کنند، با مراجعه به صورت حضوری از خدمات سرمایکس بهره‌مند می‌‎شوند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.