خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۰۲۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نهنگ‌ها در حال جمع آوری چین لینک هستند / صعود در راه است؟

نهنگ‌ها در حال جمع آوری چین لینک هستند / صعود در راه است؟

مشاهدات یک تحلیلگر آنچین حاکی نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری در چین لینک از سوی سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی مارتینز تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرد سرمایه‌گذاران مقدار قابل توجهی از چین لینک (LINK) را در هفته گذشته به دست آورده‌‌اند که مجموع خرید آنها در حدود 76.88 میلیون دلار بوده است؛ یعنی معادل بیش از 6.2 میلیون LINK.

پیش از این، مارتینز تاکید کرده بود چین لینک ممکن است پس از سقوط به زیر سطح حمایت 12 دلار، به دنبال الگوی سر و شانه‌ دچار رکود شود. این الگو اغلب نشان‌دهنده احتمال کاهش بیشتر قیمت است.

در حال حاضر، در حالی که LINK کمی بالاتر از 13 دلار است، مارتینز هشدار می‌دهد ممکن است آلت کوین سطح حمایت قبلی را به مقاومت جدیدی تبدیل کند. افزایش اخیر به 13 دلار ممکن است آزمایش مجدد این سطح بحرانی باشد.

بر اساس تجزیه و تحلیل مارتینز، این احتمال وجود دارد که LINK تا حدود 6.80 دلار کاهش یابد، که نشان‌دهنده افت احتمالی نزدیک به 50 درصد از قیمت معاملاتی فعلی آن است.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.