فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۸۶۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

هجوم و گریز سرمایه‌گذاران/ بازار ارزهای دیجیتال در چه موقعیتی قرار دارد؟

هجوم و گریز سرمایه‌گذاران/ بازار ارزهای دیجیتال در چه موقعیتی قرار دارد؟

کاهش قیمت بیت‌کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال موجب ترس برخی از سرمایه‌گذاران شده و آنها را از بازار دور کرده است. بااین‌حال، برخی سرمایه‌گذاران این کاهش را فرصتی برای خرید دانسته و به خریدهای خود شتاب داده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، خریدهای جدید در Maker DAO (MKR) مبتنی بر اتریوم (ETH)، یکی از ارزهای دیجیتال مورد علاقه سرمایه‌گذاران شده است. با توجه به پست Lookonchain، سرمایه‌گذاران مبلغ 63/5 میلیون دلار ارز MKR خریداری کرده و قیمت آن را افزایش دادند. به همین ترتیب، درحالی‌که سرمایه‌گذاری از تاریخ 27 ژوئن، MKR را به صورت تجمیعی خریده بود، سرمایه‌‌گذار دیگری دو میلیون MKR را در طول یک روز خریداری کرد.

استفاده از موقعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال

به‌تازگی، دو سرمایه‌گذار باهوش در بازار MKR تغییراتی ایجاد کرده‌اند. از تاریخ 27 ژوئن، سرمایه‌گذار اول با آدرس 0x3737 ، 1،465 توکن MKR به ارزش 63/3 میلیون دلار را با میانگین قیمت 2،476 دلار خریداری کرده است. این سرمایه‌گذار قبلاً 1،884 توکن MKR به ارزش 18/2 میلیون دلار را به قیمت 157/1 دلار خریداری کرده و آنها را با قیمت 406/1 دلار فروخته است. او حدوداً سودی 468 دلاری را به دست آورده است. همچنین، او دارای 58/3 تریلیون توکن PEPE  به ارزش 87/30 میلیون دلار است و از این دارایی‌ها بیش از 30 میلیون دلار سود کرده. سرمایه‌گذار دوم با آدرس 0xCf9b، دو میلیون USDT را برای خرید 77 توکن MKR به قیمت 2،587 دلار در 9 ساعت گذشته صرف کرده است. این سرمایه‌گذار قبلاً 1،575 توکن MKR به ارزش 53/4 میلیون دلار را با قیمت 2،879 دلار خریداری کرده و آنها را با قیمت 3،083 دلار فروخته است. او نیز حدوداٌ سودی به مبلغ 321 هزار دلار به دست آورده است.

طی 24 ساعت گذشته، قیمت MKR بیش از هفت درصد افزایش یافته که علاوه بر حجم خرید و فروش سرمایه‌گذاران، شرکت BlackRock  نیز در این افزایش موثر بوده است. گفته می‌شود BlackRock در برنامه سرمایه‌گذاری اوراق قرضه توکنایزشده شرکت MakerDAO که قرار است یک میلیارد دلار در اوراق قرضه توکنایزشده ایالات متحده سرمایه‌گذاری کند، شرکت خواهد کرد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد؛ همچنین با توجه به نوسانات بالای قیمتی در این بازار لازم است قیمت‌ها در لحظه بررسی شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.