فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۸۵۴

همستر بزرگترین ایردراپ تاریخ خواهد شد

همستر بزرگترین ایردراپ تاریخ خواهد شد

همستر کامبت یکی از بزرگترین پروژه‌های صنعت است و می‌تواند به بزرگترین ایردراپ تاریخ تبدیل شود.

به گزارش تجارت نیوز،

ما نظرات زیادی در مورد بخش جدید Playground دریافت کرده ایم و می خواهیم به آنها بپردازیم.

اول از همه: شرکت در فعالیت‌های مختلف بر میزان توکن‌های دریافتی در ایردراپ آینده تأثیر می‌گذارد، نه بر روی خود توزیع - همه بازیکنان ( اما نه ربات‌ها ) توکن‌ها را دریافت خواهند کرد.

همچنین می خواهیم توضیح دهیم که هیچ بخشی از بازی برای انجام بازی اجباری نیست . فلسفه بازی مشارکت در هیچ فعالیتی را تحمیل نمی کند. هدف از معرفی ویژگی‌های جدید مانند Playground، یکسان کردن شانس بازیکنان واقعی، بازیکنان جدید و بازیکنان با سبک‌های مختلف بازی برای به دست آوردن سهم خود از توکن‌ها است. تنها بخش اجباری برای دریافت توکن های شما این است که کیف پول TON خود را به نمایه خود متصل کنید.

اما ما می خواهیم این را روشن کنیم که صدای شما را می شنویم و نظرات شما برای ما بسیار مهم است و به همین دلیل است که به زودی رویکرد خود را نسبت به بازی ها در بخش Playground به روز خواهیم کرد. برای لذت بردن شما، تمرکز را از بازی‌های تبلیغاتی به بازی‌هایی با گیم‌پلی آرام‌تر تغییر می‌دهیم.

 و اکنون، در مورد بخشی که بیشتر از همه پرسیده اید، ایردراپ : ما فعالانه در حال تلاش برای تحقق آن هستیم.

به خاطر داشته باشید که این یک کار فنی بسیار پیچیده برای همه پلتفرم‌های درگیر است زیرا همستر کامبت یکی از بزرگترین پروژه‌های صنعت است و می‌تواند به بزرگترین ایردراپ تاریخ تبدیل شود. این امر اضافه بار بالقوه را برای شبکه های درگیر در فرآیند ارائه می دهد. ما برای شما ارزش زیادی قائل هستیم و می‌خواهیم ایردراپ برای تک تک شما تا حد امکان بدون مشکل انجام شود و همه بتوانند توکن‌های خود را دریافت کنند.

 در حال حاضر ما از نزدیک با تیم بلاک چین TON کار می کنیم تا کارآمدترین راه حل فنی را برای Airdrop خود ایجاد کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.