فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۸۹۷

پیش فروش میم کوین هایی با سوددهی خیره کننده - $MGMES، $SHIBASHOOT و $PEPU

پیش فروش میم کوین هایی با سوددهی خیره کننده - $MGMES، $SHIBASHOOT و $PEPU

مدتی است که بیت کوین به روند نزولی خود پایان داده و احیای مجدد آن، کل بازار را پامپ کرده است. با در نظر گرفتن روند صعودی که اکنون در بازار رمزارزها وجود دارد، جا دارد به بررسی سه میم کوین امیدوارکننده بپردازیم.

به گزارش تجارت نیوز،

سرمایه گذاران خرد در حال بازگشت به بازار و سرمایه گذاری هستند و شاهد کاهش نرخ بهره در کنار سایر تحولات مثبت هستیم. در این مقاله قصد داریم سه ​​میم کوین را به شما معرفی کنیم که همگان باید بررسی و خرید آنها را در نظر داشته باشند.

بازی‌های میم  (MGMES)

تا به امروز، «میم گیمز» یا «بازی های میم» با موفقیت توانسته است بیش از 299 هزار دلار سرمایه جمع آوری کند. تمرکز این پروژه بر روی شخصیت‌های میم محبوب مانند  PEPE، BRETT، DOGE، TURBO، و WIF است که هر کدام از میم کوین های مختلف الهام می‌گیرند.

بازی‌های میم (MGMES) با بهره گیری از هیجانی که در بازی‌های المپیک آتی وجود دارد، یک ویژگی هیجان انگیز مخلوط با بازی را به دنیای ارزهای دیجیتال تزریق می‌کند.

برخلاف رمزارزهایی با کاربردهای مشخص که پایه در فناوری های ویژه دارند، میم کوین‌ها اغلب به عنوان پروژه های کاربرمحور با ویژگی های طنزگونه کار خود را آغاز می کنند. افزایش سریع محبوبیت آنها به دلیل ماهیت ویروسی و نفوذ رسانه های اجتماعی آنها است.

یکی از ویژگی های برجسته این پروژه، فرصت پاداش پیش فروش آن است که در آن، سرمایه گذاران می توانند با انتخاب یک ورزشکار موفق در حین پیش فروش، 25 درصد پاداش به شکل رمزارز کسب کنند. ورزشکاری که در بالای تابلوی امتیازات توکن The Meme Games  قرار می گیرد به طور برجسته روی پلتفرم نمایش داده می‌شود.

یکی دیگر از عناصر جذاب، سیستم پاداش تصادفی است. هنگام خرید ژتون، شرکت کنندگان در قرعه کشی شانس دریافت  25% پاداش توکن شرکت می کنند. اگر سرمایه گذاران توکن‌های «میم گیمز» را با اتریوم بخرند و ورزشکار منتخب آنها برنده شود، توکن‌های بیشتری به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.

اگر ورزشکار منتخب آنها برنده نشود، آنها همچنان توکن هایی را که خریداری کرده اند دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، توکن‌های جایزه را می‌توان برای دریافت پاداش بیشتر، با مدیریت قرارداد هوشمند اتریوم که شفافیت را تضمین می‌کند، استیک کرد.

پیش فروش «بازی های میم» امکان خرید با اتریوم، تتر، بی.ان.بی یا کارت های اعتباری را فراهم می کند. سرمایه گذاران می توانند بر اساس عملکرد ورزشکار انتخابی خود، توکن های جایزه نیز دریافت کنند.

«میم گیمز» با ترکیب هیجان میم کوین ها با موضوع المپیک، جوایز پیش‌فروش، جوایز استیکینگ، و یک پایگاه کاربری قوی را ارائه می‌دهد که آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران حوزه میم کوین ها تبدیل می‌کند. برای شرکت در پیش فروش توکن  $MGMES، به سایت  memegamestoken.com مراجعه کنید.

شیبا شوت اوت  (SHIBASHOOT)

«شیبا شوت اوت» (SHIBASHOOT) یک پروژه جدید و جذاب ارزهای دیجیتال است که به طور یکپارچه ای جذابیت میم کوین ها را با تجربه بازی هیجان انگیز برای کسب درآمد (P2E) در محیط غرب وحشی ترکیب می کند.

در حال حاضر، «شیبا شوت اوت» در مرحله پیش فروش یک فرصت سرمایه گذاری جذاب را ارائه می دهد. این پروژه با ارائه روایتی غنی با محوریت شهر دیجیتال «شیبا گلاچ»، با شخصیت‌های جذابی مانند مارشال شیبا و نخبگان تیراندازی شیبا، خود را از میان بازار شلوغ میم کوین ها متمایز می‌کند.

این رویکرد همه جانبه باعث افزایش تعامل کاربر و ایجاد یک تجربه متمایز می شود. علاوه بر این، «شیبا شوت اوت» برای راه اندازی سرویس P2E خود آماده می شود تا کاربران را قادر به شرکت در چالش ها و کسب جوایز کند.

انتظار می رود این ادغام با جذب افرادی که همزمان به دنبال سرگرمی و سود مالی هستند، جذابیت پروژه را گسترش دهد. هسته اصلی اکوسیستم «شیبا شوت اوت» توکن $SHIBASHOOT است که شباهت هایی با «شیبا اینو» دارد اما کاربردهای گسترده تری را ارائه می دهد.

این توکن جنبه های مختلف پروژه از جمله استیکینگ، پاداش معرفی و قرعه کشی را ارائه می دهد. برنامه «کاکتوس استیکینگ» به کاربران این امکان را می دهد تا توکن های $SHIBASHOOT خود را استیک کرده و جوایز قابل توجهی کسب کنند، که هم اکنون معادل با بیش از 1121 درصد است.

برنامه ارجاع  و معرفی دوستان که در این پروژه به عنوان «Posse Rewards» مشوق رشد کاربر است، در حالی که لاتاری «Lucky Lasso» عنصری از هیجان و پتانسیل برای دریافت جوایز بیشتر را به آن اضافه می کند. توکنومیکس «شیبا شوت اوت» برای حمایت از رشد بلندمدت و مشارکت کاربران طراحی شده است.

بخش قابل توجهی از کل عرضه به پیش فروش، استیکینگ و تامین نقدینگی برای صرافی تخصیص می یابد که مزایایی برای سرمایه گذاران پیش فروش داشته و همچنین از عملکرد روان بازار خرید و فروش این توکن اطمینان حاصل می کند.

علاوه بر این، مبالغی برای توسعه پروژه، بازاریابی، و پرداخت پاداش به کاربران اختصاص یافته است که نشان دهنده تعهد پروژه به رشد و پایگاه کاربری آن است. سرمایه گذاری در شیبا شوت اوت چندین مزیت بالقوه دارد.

جوایز استیکینگ بالا، به ویژه برای سرمایه گذاران پیش فروش، همراه با باشگاه کاربران در حال رشد و فعال، شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری ایجاد می کنند.

علاوه بر این، ساختار مدیریت غیرمتمرکز پروژه، که به دارندگان $SHIBASHOOT اجازه می‌دهد در تصمیم‌گیری مشارکت کنند، حس مالکیت و مشارکت کاربران را تقویت می‌کند.

با توجه به شرایط فعلی بازار صعودی و افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال، «شیبا شوت اوت» پتانسیل رشد قابل توجهی دارد.

برای به دست آوردن توکن های  $SHIBASHOOT، کاربران می توانند به وب سایت «شیبا شوت اوت» مراجعه کنند، کیف پول متامسک خود را متصل کرده و با استفاده از اتریوم، بی.ان.بی یا تتر، توکن های خود را خریداری کنند.

برای دریافت اطلاعات به روز در مورد پیشرفت های پروژه، حساب های کاربری پروژه در شبکه های اجتماعی را دنبال کنید. همچنین برای شرکت در پیش فروش توکن $SHIBASHOOT، به  shibashootout.com مراجعه کنید.

پپه آنچِیند  (PEPU)

سومین پروژه ای که باید تحت نظر داشت Pepe Unchained (PEPU)  است. این پروژه دارای بلاکچین اختصاصی خود است که در پایان مرحله پیش فروش راه اندازی خواهد شد. «پپه آنچیند» که قرار است یک بلاکچین لایه 2 داشته باشد، اولین میم کوینی خواهد بود که به بلاکچین لایه 2 مجهز است.

003

پپه، به عنوان یکی از برجسته ترین میم کوین های بازار رمزارزها، توجه زیادی را به خود جلب کرده است و الهام بخش ایجاد توکن های بسیاری است. «پپه آنچیند» که یک تازه وارد در این فضا است، تاکنون موفق به جذب بیش از 6.4 میلیون دلار سرمایه شده است که یک دستاورد قابل توجه برای آن به شمار می آید.

این شبکه بلاکچین، ویژگی هایی از جمله بریج فوری بین اتریوم و پپه چِین، کمترین هزینه تراکنش، ظرفیت حجم بالاتر و سرعت 100 برابر سریعتر از اتریوم را ارائه می دهد. علاوه بر این، شامل یک کاوشگر بلاکچین اختصاصی برای دریافت اطلاعات مربوط به تراکنش ها و والت ها است.

این پروژه فرصت‌هایی را برای درآمد غیرفعال از طریق استیک کردن توکن‌های پیش‌فروش فراهم کرده و به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا قبل از دریافت توکن‌های خود، درآمد غیرفعالی کسب کنند.«پپه آنچیند» جذابیت میم کوین را با زیرساخت قوی بلاکچین ترکیب کرده و آن را به پروژه ای قوی با پتانسیل بالا تبدیل می کند.

«پپه آنچیند»  برای افزایش سرعت و امنیت، و همچنین کاهش هزینه ها و البته میم طراحی شده است. توکن پپه کل اکوسیستم لایه 2 را تقویت کرده و نوید عصر طلایی جدیدی را برای میم کوین ها می دهد. جوایز استیکینگ در حال حاضر رقم قابل توجه 119٪ است که پتانسیل درآمد غیرفعال قابل توجهی را ارائه می دهد.

وجه تمایز «پپه آنچیند» در این است که نه تنها بلاکچین نوآورانه‌ ای ارائه می دهد، بلکه پتانسیل بالایی برای کمک به رشد دیگر میم‌کوین‌ها بر روی پلتفرم خود دارد.

با مقدار سرمایه قابل توجهی که تاکنون سرمایه گذاری شده است، این پروژه به مقبولیت قابل توجهی در بین کاربران دست یافته است. برای شرکت در پیش فروش توکن $PEPU، به وب سایت pepeunchained.com مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.