فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۰۱۲

پروژه های رمزارز با پتانسیل سودهای کلان

۷ پیش فروش برتر کریپتو در آگوست ۲۰۲۴

7 پیش فروش برتر کریپتو در آگوست 2024

همینطور که به سمت پایان ماه ژوئیه پیش می رویم، تابستانی را سپری می کنیم که با انتظارات ما برای شرایط صعودی هم خوانی دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

بازار رمزارزها روند صعودی جدیدی را آغاز کرده است که زمان مناسبی برای بررسی برخی از پروژه هایی است که در مرحله پیش فروش قرار دارند؛ پروژها هایی که به نظر می رسد قرار است دستاوردهای بزرگی را به دست آورند.

همینطور که به سمت پایان ماه ژوئیه پیش می رویم، تابستانی را سپری می کنیم که با انتظارات ما برای شرایط صعودی هم خوانی دارد. دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، در سخنرانی خود در کنفرانس بیت کوین گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، از فروش بیت کوین های دولتی ایالات متحده (BTC) جلوگیری خواهد کرد. همین خبر باعث جهشی در بازار شد.

ارزش اتریوم (ETH) نیز به افزایش چشمگیری داشته است که این نکته نیز تأثیر مثبتی بر بسیاری از آلتکوین های دیگر داشته است. به نظر می‌رسد آگوست می‌تواند ماه بزرگی برای بازار باشد، بنابراین وقت مناسبی برای بررسی و مدیریت والت ها است. در اینجا 7 توکن را پیدا کردیم که در مرحله پیش فروش هستند و معتقدیم که پتانسیل آن را دارند که ماه آینده پرواز کنند، بنابراین هم‌اکنون برای خرید عالی هستند.

هرکدام از این پروژه ها را در اینجا بررسی خواهیم کرد و به ویژگی های اصلی آن اشاره می کنیم. خواهید دید که هر کدام یک عملکرد منحصر به فرد دارند که دلیل محبوبیت آنها در بین سرمایه گذاران است. این لیست به شرح زیر است:

  • پپه آنچِیند Pepe Unchained ($PEPU)
  • بازی های میم The Meme Games ($MGMES)
  • وینر اِی آی WienerAI ($WAI)
  • پلی دوج PlayDoge ($PLAY)
  • شیبا شوت اوت Shiba Shootout ($SHIBASHOOT)
  • بیس داگز Base Dawgz ($DAWGZ)
  • مسابقه تا 1 میلیارد Race to a Billion ($BDJ)

>>> بهترین پیش فروش های کریپتو را در اینجا بیابید <<<

«پپه آنچِیند» - آیا این توکن جدید Pepe شانس تکرار موفقیت Base را دارد؟

یکی از هیجان انگیزترین پیش فروش هایی که در حال حاضر در حال انجام است، «پپه آنچِیند» Pepe Unchained ($PEPU) است. مهم ترین ویژگی این پروژه این است که در حال حاضر با سرعت بیشتری نسبت به ابتدای معرفی اش در حال جمع آوری سرمایه است. به عقیده ما، پتانسیل این پروژه برای تبدیل شدن به Base بعدی سرمایه گذاران زیادی را جذب می کند. این پروژه بر روی بلاکچین لایه 2 خود ساخته خواهد شد که ویژگی های بی پایانی را برای اکوسیستم خود به آن می دهد.

بدیهی است که برای این پروژه، این خبر عالی است زیرا به آن فرصتی برای رشد می دهد، اما سرمایه گذاران نیز از مزایای زیادی برخوردار می شوند. سرعت تراکنش سریعتر و کارمزدهای گاز کمتر به این معنی است که فرصت بیشتری برای کسب سود وجود دارد. جوایز انبوه استیکینگ نیز باید یک نکته بسیار جذاب برای خوانندگان باشد. با وجود بیش از 520 میلیون توکن که در حال حاضر استیک شده اند، تخمین زده می شود که پاداش استیکینگ هنوز بیش از 300٪ باشد. جای تعجب نیست که پیش فروش بیش از 6.3 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

>>> هم اکنون پپه آنچیند را بخرید <<<

 

بازی‌های میم: رمزارزی عالی برای خرید در حین برگزاری بازی‌های المپیک

بازی‌های المپیک در حال حاضر شبکه های رسانه ای سنتی و اجتماعی را تحت سلطه خود درآورده‌اند و این روند برای تقریبا کل تابستان ادامه خواهد داشت. بنابراین، پروژه ای که به عنوان نماد رسمی بازی های المپیک در نظر گرفته می شود، می تواند موفقیت زیادی کسب کند، درست است؟ این همان کاری است که «بازی های میم» ($MGMES) موفق به انجام آن شده است و خوانندگان این فرصت را دارند تا در حالی که قیمت هنوز پایین است، آن را خریداری کنند.

با وجود این که پیش فروش آن به تازگی آغاز شده است، اما در حال حاضر نزدیک به 300 هزار دلار جذب سرمایه کرده است. این پروژه البته با مضمون المپیک است زیرا یک مسابقه دوی سرعت 169 متر بین برخی از بزرگترین شخصیت های میم معروف است. سرمایه گذاران فقط باید بین دوج کوین، پپه، داگویف هت، بِرِت و توربو انتخاب کرده و پیش بینی کنند که کدام یکی برنده خواهد شد. اگر برنده مسابقه را به درستی حدس بزنید، درصدی از توکن پیش فروش عظیم 25 درصدی را دریافت خواهید کرد.

>>> هم اکنون بازی های میم را بخرید <<<

«وینر اِی آی» - ترکیبی از هوش مصنوعی و میم ها که به تازگی از 8 میلیون دلار فراتر رفته است

همیشه سخت است که در بازار کریپتو بدانیم چیزی موفق و چه چیزی ناموفق خواهد بود، اما ما نسبت به آینده «وینر اِی آی»  ($WAI)خوشبین هستیم. این میم کوین با فناوری هوش مصنوعی ترکیب می‌شود تا تعادل کاملی از کاربرد و محبوبیت ایجاد کند. اولین ویژگی آن از قابلیت‌های ترید با کمک هوش مصنوعی می آید که برای هر سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند خواهد بود. جای تعجب نیست که پیش فروش آن اکنون بیش از 8 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

ویژگی محبوبیت و ویروسی شدن آن نیز از داستان اصلی اش می آید. بیایید داستان را از سال 2132 در مکانی به نام «سیلیکون ولی جدید» شروع کنیم. در اینجا با یک دانشمند به نام «معمار» آشنا می شویم. او سعی در ترکیب هوش مصنوعی و یک سگ دارد تا یک موجود فوق العاده قدرتمند بسازد. با این حال، در زمان آزمایش، او به طور تصادفی یک سوسیس را داخل دستگاه می‌اندازد و «وینر اِی آی» ساخته می شود.

>>> اکنون «وینر اِی آی» را بخرید <<<

«پلی دوج» - بازی P2E که هر بچه دهه 60 می‌خواهد به آن دست پیدا کند

پیش فروش «پلی دوج» ($PLAY) به لطف اقبال از سوی کاربران، اکنون از 5.8 میلیون دلار فراتر رفته است. دوج کوین ($DOGE) در واقع در طول 30 روز گذشته شرایط بسیار مناسبی را پشت سر گذاشته است، اما هنوز نگرانی های زیادی در مورد پیش بینی های درازمدت آن وجود دارد. واقعیت این است که کوین هایی مانند «پلی دوج» پروژه‌های بهتری برای بازار میم کوین ها هستند که همیشه در حال تحول و تغییر است.

عامل کاربرد در اینجا کلیدی است و از ترکیب بازی برای کسب درآمد (P2E) و استیکینگ در قلب پروژه می آید. با الهام از بازی دستی کلاسیک دهه 60 به نام تاماگوچی، بازیکنان باید از حیوان خانگی خود مراقبت کنند. این بدان معناست که در هنگام بی حوصلگی آن را سرگرم کنید، هنگام گرسنگی به آن غذا بدهید و هنگام بیماری به او دارو بدهید. اتصال آن به بلاکچین به این معنی است که بازیکنان می توانند با رتبه بندی در تابلوی امتیازات جهانی، ارز دیجیتال و جوایزی کسب کنند.

>>> اکنون پلی دوج را بخرید <<<

«شیبا شوت اوت» - به شهر «شیبا گلاچ»، جشنواره کریپتوی غرب وحشی خوش آمدید 

«شیبا شوت اوت» ($SHIBASHOOT) یکی از آن پروژه‌هایی است که هر دفعه که وارد آن شوید، چیز هیجان‌انگیز جدیدی پیدا خواهید کرد. پیش فروش آن به تازگی شروع شده است و تاکنون بیش از 830 هزار دلار سرمایه جذب کرده است. داستان آن در شهری ساختگی به نام «شیبا گلاچ» در غرب وحشی است.

بازیکنان می توانند دور هم جمع شده و در بازی P2E یکدیگر را به چالش بکشند و همچنین میم ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در این پروژه بر روحیه همکاری تاکید شده است تا بازیکنان در مورد نحوه انجام کارها از طریق نشست های حکمرانی توکن اظهار نظر کنند. این پروژه واقعاً به دنبال آن است که مراقب بازیکنان نیز باشد و یک قرعه‌کشی نیز برگزار می‌شود که در آن بازیکنان از توکن‌های خود برای شرکت در آن استفاده می‌کنند و می‌توانند جوایز زیادی را برنده شوند.

>>> اکنون «شیبا شوت اوت» را بخرید <<<

«بِیس داگز» - آرزوی روزهای پرسودی را برای شما داریم 

به قول قدیمی ها، شانس فقط یک بار در خانه آدم را می زند و «بِیس داگز» ($DAWGZ) می تواند بهترین شانس شما باشد. اگر از سایت پیش فروش آن دیدن کنید، خواهید دید که با توله ای در مرکز اکوسیستم همراه می شود که از بالای صفحه می پرد و در حالی که شما ویژگی های پروژه را بررسی می کنید، با شما به سمت پایین شناور می شود. پیش فروش آن توانسته است تا کنون بیش از 2.7 میلیون دلار جمع آوری کند.

از میان ویژگی های اصلی «بیس داگز» می توان به این اشاره کرد که توکنی چند زنجیره ای است و از مدل درآمدی «اشتراک گذاری برای درآمد» استفاده می کند. درواقع، بیس خانه این توله است اما بر روی اتریوم، سولانا، زنجیره هوشمند بایننس و آواکس نیز موجود خواهد بود. سرمایه گذاران می توانند به سادگی و فقط با اشتراک گذاری میم ها و سایر محتوای مرتبط با این توکن در شبکه های اجتماعی، امتیاز دریافت کنند. پس از راه اندازی، این امتیازها را می توان با توکن های $DAWGZ مبادله و توکن های بیشتری دریافت کرد.

>>> هم اکنون بیس داگز را بخرید <<<

مسابقه تا یک میلیارد - فرصتی برای برنده شدن با افزایش دانش فرمول 1 

شاید به نظر برسد که بخاطر این که طرفدار بزرگ فرمول 1 هستیم، کمی احساسی به این قضیه نگاه می کنیم، اما واقعا از پیش فروش توکن «مسابقه تا یک میلیارد» ($BDJ) بسیار هیجان زده هستیم. صنعت رمزارزها در حال انفجار است، اما هنوز فرصت های بکر زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد. به نظر ما، یکی از این فرصت ها، نقطه طلاقی ارز دیجیتال و شرط بندی ورزشی است. «مسابقه تا یک میلیارد» احتمالاً سرمایه‌گذاران زیادی را جذب خود خواهد کرد، زیرا به آنها فرصتی می‌دهد تا با به رخ کشیدن دانش  فرمول 1 خود برنده شوند.

به تازگی وارد تعطیلات تابستانی فصل فرمول 1 شده ایم، بنابراین اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری است. هر هفته از شما خواسته می شود تا پیش بینی خود را برای 10 امتیاز برتر انجام دهید. هرچه تعداد حدس های درستتان بیشتر باشد، در جدول امتیازات بالاتر می روید و شانس بیشتری برای برنده شدن جوایز بزرگ خواهید داشت.

نتیجه گیری

به نظر می رسد آگوست ماه بسیار هیجان انگیزی برای دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود، بنابراین اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در توکن هایی است که در بالا بررسی کردیم. نکته مهم در مورد سرمایه گذاری در توکن های پیش فروش این است که قیمت های پایین آنها به این معنی است که ریسک آنها پایین است و می توانید حجم سرمایه خود را گسترش داده و تقریباً مقداری سود را تضمین کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.