فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۱۰۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آیا همستر کامبت پول می‌شود؟ / تاریخ لیست شدن مشخص شد!

تاریخ لیست شدن همستر کامبت اعلام شد

آیا همستر کامبت پول می‌شود؟ / تاریخ لیست شدن مشخص شد!

با اعلام رسمی از سوی تیم همستر کامبت تاریخ لیست شدن این توکن تلگرامی مشخص شد. طبق این اعلام در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) همستر کامبت لیست می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

بعد از نات کوین بازی‌های تلگرامی سر و صدای بسیاری به پا کرد. همستر کامبت تبدیل بحث داغ رسانه‌ها و عموم مردم شد و کاربران زیادی به این بازی پیوستند. نگرانی‌های زیادی در مورد لیست شدن آن به وجود آمد و تحلیل‌گران بسیاری نظر خود را در این مورد ابزار کردند. 

تعداد کاربران همستر کامبت؛ بیشتر از جمعیت روسیه

پروژه همستر کامبت بسیار پر سر و صداتر از ترند قبلی یعنی نات کوین برگزار شد. در مدت کوتاهی در سرتاسر جهان از جمله کشور خودمان یعنی ایران کاربران زیادی به این بازی تلگرامی پیوستند و شمار آنان از 300 میلیون نفر گذشت. بین عموم مردم هم این بازی شیوع پیدا کرد. همستر کامبت نمونه‌ای از بازی‌های tab to earn است.

بعد از مدت کوتاهی شاهد تب tabing یا ضربه زدن بین مردم بودیم و در هر کججا پیدا می‌شدند کاربرانی که برای بدست آوردن توکن‌های بیشتر وقت و انرژی خود را به انجام دادن ماموریت‌ها یا چالش‌های بازی اختصاص داده بودند. کاربران زیادی شروع به رویابافی کرده و عده‌ای که حتی از تلگرام خارج شده بودند برای بدست آوردن سود دوباره در این پلتفرم ثبت نام کردند. 

آیا همستر کامبت پول می‌شود؟

اطلاعات ضد و نقیض؛ مایه دلسردی

در طول این مدت بارها اخبار متفاوتی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به گوش می‌رسید. گاهی خبر لیست شدن آن و سپس تکذیب آن و از طرف دیگر رد احتمال لیست شدن آن، کاربران این بازی دلسرد و ناامید به صورت ادامه‌دار نسبت به همستر کامبت بی‌تفاوت می‌شدند. این روند باعث شد تا پس از گذشت مدتی تب این بازی بخوابد و دیگر مثل سابق شاهد هجوم کاربران به آن نباشیم. 

اعلام رسمی؛ همستر کامبت 5 مهر لیست می‌شود

با اعلام رسمی از سوی تیم همستر کامبت، در تاریخ مذکور این توکن تلگرامی لیست می‌شود.  با اینکه چند بار خبر انحلال و درگیری‌های درونی این تیم به گوش می‌رسید اما تصمیم‌گیرندگان آن با کنار گذاشتن پنهان‌کاری‌هایی که تا قبل از این کاربران را نگران کرده بود با اعلام رسمی، تاریخ لیست شدن آن را مشخص کردند. 

شاید تمام این اختلافات یک ترفند تبلیغاتی بوده است

با اینکه فرآیند رشد همستر کامبت و روند رشد شمار کاربران این بازی شناخته شده تلگرامی در نوع خود بسیار جالب توجه است، اما اخبار پخش شده از درون تیم هدایت‌کننده آن باعث نگرانی بسیاری بین بازی‌کنندگان آن شد. سر و صدای تبلیغاتی‌ای که باز هم در رسانه‌ها نشر و بازنشر بسیاری یافت و فکر کاربران را به خود درگیر کرد. حال باید دید که ادامه ماجرای همستر کامبت چگونه خواهد گذشت.  

چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اطلاعات ارزشمندی از نحوه ایردراپ همستر کامبت منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که تیم هدایت‌کننده آن حدود 60 درصد از عرضه توکن‌های خود را مستقیما بین کاربران پخش کند و با توجه به این خبر رمسی، احتمال لیست شدن همستر کامبت تا حدی بیشتر از قبل است و شاید این اتفاق در تاریخ مذکور رخ دهد. 

اما از طرف دیگر با توجه به اینکه شمار کاربران همستر کامبت بسیار بالاست، مشخص نیست که ارزش هر توکن به میزان خواهد بود. سوالاتی که باز هم نظرات مختلفی در مورد آن شنیده شده و خواهد شد. در نهایت می‌توان گفت که زمان مشخص‌کننده تمام این سوالات خواهد بود.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.