فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۹۱۱

سرمایه عرضه اولیه پپه آنچیند به ۱۲.۳ میلیون دلار رسید

هجوم نهنگ های ارز دیجیتال به «پپه آنچیند»

هجوم نهنگ های ارز دیجیتال به «پپه آنچیند»

برای کسانی که به دنبال ورود زودهنگام و استفاده حداکثری از سودها هستند، $PEPU هنوز با قیمت نازل 0.0095743 دلار موجود است.

به گزارش تجارت نیوز،

اخیرا نهنگ های کریپتو به سمت «پپه آنچِیند» آمدند و سرمایه پیش فروش آن را از مرز 12.3 میلیون دلار عبور دادند. با این اتفاق، پپه آنچیند در لیست بهترین میم کوین ها برای خرید در ماه سپتامبر قرار گرفت.

حتی با وجود اینکه توکن های با تم سگ بر فضای میم کوین تسلط دارند، «پپه آنچِیند» به سرعت چشم سرمایه گذاران را در سراسر دنیای ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد.

بیایید نگاهی دقیق تر به این موضوع بیندازیم که چرا «پپه آنچِیند» یکی از معدود ارزهای دیجیتال است که در این بازار نزولی عملکرد خوبی دارد.

علاقه زیاد نهنگ ها، پیشران پیش فروش «پپه آنچِیند»

بازار میم کوین در حال آماده شدن برای یک رالی بزرگ است و سرمایه گذاران بزرگ، خود را آماده این اتفاق مهم کرده اند. در این میان، میم کوین های جدید به دلیل ارزش بازار پایین و پتانسیل بازدهی بالا، توجهات را به خود جلب می کنند.

«پپه آنچِیند  (PEPU)» یک نمونه بارز است که بیش از 12.3 میلیون دلار سرمایه در پیش فروش خود جمع آوری کرده و نهنگ های کریپتو از خریداران اولیه آن بودند. بسیاری از تریدرهای معروف ارزهای دیجیتال، به دلیل ویژگی های منحصربه فرد، بلاکچین لایه ۲ و علاقه شدید نهنگ ها، $PEPU  را میم کوین بزرگ بعدی می نامند.

نهنگ ها خود را برای بازار گاوی بعدی آماده کرده اند و در این میان، کوین هایی مانند «پپه آنچِیند» تقاضای زیادی دارند. پروژه های کم هزینه ای از این دست، اغلب سود هنگفتی را با خود به دنبال می آورند که گاهی به ۱۰۰ برابر نیز می رسد!

پیش فروش $PEPU که  همچنان ادامه دارد، شتاب بالایی گرفته است زیرا سرمایه گذاران، از جمله نهنگ ها همچنان به خرید خود ادامه می دهند. اخیراً دو نهنگ در مجموع مبلغی معادل 34 اتریوم روی $PEPU سرمایه گذاری کردند که نشان دهنده اطمینان آنها به پتانسیل انفجاری آن است.

بررسی داده های آنچین نشان می دهد که یک نهنگ به ارزش 23.4 اتریوم PEPU خریداری کرده است ، در حالی که دیگری 10.8 اتریوم برای خرید این توکن فروخته است کرده است. این اتفاق نشان دهنده این موضوع مهم است که سرمایه گذاران هوشمند در حال استفاده از فرصت پیش فروش هستند و معتقدند که $PEPU می تواند موفقیت بزرگ بعدی در فضای میم کوین باشد.

برای کسانی که به دنبال ورود زودهنگام و استفاده حداکثری از سودها هستند، $PEPU هنوز با قیمت نازل 0.0095743 دلار موجود است و می توان آن را با اتریوم، بی.ان.بی و تتر یا کارت های اعتباری و نقدی خریداری کرد. برای دریافت اخبار به روز درباره پروژه، «پپه آنچِیند» را در شبکه اجتماعی X  دنبال کنید یا به کانال تلگرام آن بپیوندید.

پپه آنچیند

چه چیزی به هیجان پیرامون «پپه آنچِیند» دامن می زند؟

موفقیت «پپه آنچِیند» در پیش فروش هیجان زیادی را در میان سرمایه گذاران به وجود آورد. این موفقیت، به خصوص در زمانی که حرکت آن بر خلاف روند نزولی کوین های بزرگتر است، به جذابیت آن می افزاید.

البته این تقاضای بالا تعجب آور نیست، چرا که «پپه آنچِیند» به عنوان یکی از معدود میم کوین هایی که بلاکچین لایه 2 خود را راه اندازی خواهد کرد، شناخته می شود و همین موضوع آن را برجسته کرده است. این ویژگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و آن را به یکی از بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری در حال حاضر تبدیل می کند .

در حال حاضر، میم کوین های محبوب، به اتریوم که یک بلاکچین لایه 1 است و به مشکل ازدحام شبکه گاه و بیگاه و هزینه های بالای تراکنش یا «گَس فی» شهرت دارد، محدود شده اند. این مسائل مانع از بهبود تجربه کاربر شده و فضای میم کوین را از رسیدن به پتانسیل کامل خود باز می دارد.

«پپه آنچِیند» به عنوان اولین میم کوین با بلاکچین لایه ۲، قصد دارد این شرایط را تغییر دهد. این پروژه در حالی که بر موج میم کوین  پپه سوار است، مشکلات کلیدی مانند کاهش هزینه های تراکنش، ارائه پردازش سریعتر و بهبود کارایی را نیز حل می کند.

پیشینه منحصر به فرد این پروژه بر جذابیت آن افزوده است. داستان آن، حکایتی از گیرکردن پپه در یک سیستم لایه 1 کند و در نهایت پاره کردن زنجیرها و آزاد شدن برای ایجاد یک پلتفرم بهتر است که اکنون به عنوان «پپه آنچِیند» شناخته می شود.

این امر «پپه آنچِیند» را به چیزی بیش از یک میم کوین معمولی تبدیل می کند. این پروژه ای است که برای بهبود عملکرد و حل مشکلات مقیاس پذیری که سرمایه گذاران با آن مواجه هستند، طراحی شده است.

فراتر از مزایای لایه 2، «پپه آنچِیند» به عنوان یک کوین نیز عمل می کند و به خریداران اولیه اجازه می دهد تا توکن های خود را در استخرهای نقدینگی استیک کرده و پاداش های غیرفعال دریافت کنند. با در نظر گرفتن این که تاکنون بیش از 969 میلیون توکن  $PEPU استیک شده است، سرمایه گذاران جدید همچنان می توانند از سود مرکب سالیانه 165% بهره ببرند.

علاوه بر این، قرارداد هوشمند پروژه توسط Coinsult و SolidProof (دو شرکت معتبر امنیتی بلاکچین) حسابرسی شده است. این ممیزی ها، همراه با پوشش گسترده در خبرگزاری های معروف مانند  NewsBTC، Cryptopolitan  و  Cointelegraph، اعتبار آن را در بین سرمایه گذاران بالقوه افزایش داده است.

آیا «پپه آنچِیند» می تواند کوین قورباغه ای بزرگ بعدی باشد؟

میم کوین های قورباغه ای در حال حاضر تقاضای زیادی دارند، و تازه واردان قصد دارند موفقیت پپه را تکرار کنند. در چنین شرایطی است که کوین هایی مانند  PEIPEI، PONKE  و PEPECOIN رشد قابل توجهی از خود نشان داده اند. با این حال، «پپه آنچِیند» به دلیل ویژگی های منحصربه فردش متمایز است: یک بلاکچین بومی، پاداش های بالا و توکنومیکس قوی.

برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که $PEPU می تواند جایگزین برتری برای Pepe باشد و به طور بالقوه بازدهی تا 100 برابر را ارائه دهد. فعالانی مانند  ClayBro، Jacob Bury  و Crypto Boy  از «پپه آنچِیند» حمایت می کنند و انتظار دارند که به میم کوین بزرگ بعدی تبدیل شود.

پایان پیش فروش $PEPU  و عرضه آن در صرافی ها نزدیک است و زمان محدودی را برای خریداران علاقه مند می گذارد تا این کوین را با قیمت تخفیف فعلی خریداری کنند.

برای شرکت در پیش فروش توکن  $PEPU، به  pepeunchained.com مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.