فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۹۱۳

ریزش ۲۰ درصدی بیت کوین ممکن است؟

ریزش 20 درصدی بیت کوین ممکن است؟

با ریزش بیت کوین روی بهترین پیش فروش ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید و به زودی سودهای شگفت انگیزی دریافت کنید.

به گزارش تجارت نیوز،

بازار کریپتو مملو از ترس و عدم اطمینان است و تحلیلگران پیش بینی می کنند که احتمال یک ریزش 20 درصدی برای بیت کوین وجود دارد. این پیش بینی بر اساس تصمیم آتی نرخ بهره فدرال رزرو است . علیرغم روند صعودی اخیر بیت کوین، تحلیلگران انتظار دارند که کاهش قابل توجه نرخ بهره می تواند باعث ایجاد نوساناتی در بیت کوین شود.

بنابراین، احتمال دارد که سرمایه گذاران و تریدرها شاهد کاهش قیمت این ارز دیجیتال تا محدوده بین 40 تا 50 هزار دلار باشند. از آنجایی که نشست فدرال رزرو برای 17 تا 18 سپتامبر تعیین شده است، تریدرها خود را برای یک دوره پرتلاطم بازار آماده می کنند. به همین دلیل است که اکنون سرمایه گذاران در حال بررسی رمزارزهای جایگزین که در مراحل پیش فروش قرار دارند و پتانسیل افزایش قیمت و بازدهی سرمایه بالا دارند، هستند.

پست امروز با جزئیات بیشتری درباره این بازیگران نوظهور بحث می کند. بنابراین، با خواندن این مطلب می توانید فرصت های جدیدی را که در حال حاضر وجود دارند، کشف کنید.

>>> اکنون بهترین رمزارز پیش فروش را بخرید <<<

پپه آنچیند

«پپه آنچِیند (PEPU)»: یک میم کوین لایه 2 فوق العاده

«پپه آنچِیند» پروژه جدیدی است که توجه تریدرها و تحلیلگران رمزارز را به خود جلب کرده است. هدف این پروژه تبدیل شدن به یک راه حل لایه 2 برای اتریوم است که برای مقابله با مسائل شناخته شده اتریوم مانند سرعت پایین و هزینه های بالای تراکنش (گس فی) طراحی شده است.

جالب اینجاست که تیم پشتیبان PEPU ادعا می کند که این بلاکچین تا 100 برابر سریع تر از اتریوم خواهد بود و در نتیجه تراکنش ها را بسیار فوری و مقرون به صرفه تر می کند. با این حال، هدف این پروژه، جایگزینی اتریوم نیست، بلکه هدف آن ارائه امکان بریج بین بلاکچین خود و اتریوم است.

تا کنون، «پپه آنچِیند» به تازگی به نقطه 12 میلیون دلاری در مرحله پیش فروش خود رسیده است و توکن PEPU  در حال حاضر 0.0094982 دلار قیمت دارد. حتی بهتر از آن، می توانید در حال حاضر پس از خرید PEPU از پاداش استیکینگ بیش از 150 درصد بصورت مرکب  و سالانه بهره مند شوید. شایان ذکر است که یک تحلیلگر بازار رمزارزها به نام Claybro که به پیدا کردن پروژه های پرسود شناخته می شود، از «پپه آنچِیند» تمجید کرده است. او همچنین آن را به عنوان میم کوین 100 برابری بعدی معرفی می کند . هیجان برای این پروژه بسیار زیاد است و بنابراین، برای بهره مند شدن از بازده سرمایه گذاری شگفت انگیز، باید آن را تحت نظر داشته باشید.

>>> هم اکنون «پپه آنچِیند» را بخرید <<<

کریپتو آل استارز (STARS): یک پلتفرم سراسری فوق العاده برای همه میم کوین ها

در مرحله بعد، «کریپتو آل استارز» را داریم. این پروژه میم قرار است ابزارهایی را ارائه دهد که قبلاً هرگز در بازار دیده نشده بود. این پروژه تاکنون موفق شده است در رویداد پیش فروش خود بسیار خوب عمل کند. «کریپتو آل استارز» به لطف پلتفرم «MemeVault» نوآورانه اش به شما امکان می دهد میم کوین های برتر را استیک کرده و جوایز کسب کنید که این امر نیز به نوبه خود به جذابیت هر چه بیشتر آن کمک کرده است.

بیت کوین ارز دیجیتال

چند لحظه به آن فکر کنید. شما این فرصت را دارید که دارایی هایی مانند دوج کوین، شیبا اینو و فلوکی اینو را در این MemeVault قفل کنید و توکن های STARS کسب کنید. با این حال، اگر دارنده STARS  باشید، فرصت های کسب درآمد بیشتری دارید که آن را به یک چشم انداز هیجان انگیز و با ارزش برای سرمایه گذاران تبدیل می کند.

علیرغم این واقعیت که MemeVault هنوز در صرافی ها فهرست نشده است، سرمایه گذاران پیش فروش می توانند توکن های STARS خود را استیک کرده و از سود مرکب سالانه بیش از 1000 بهره مند شوند. همچنین، 25 درصد از عرضه توکن آن برای پاداش دهی کنار گذاشته می شود، که سرمایه گذاران را تشویق می کند تا توکن های خود را برای سود بیشتر قفل کنند.

پیش فروش این پروژه با جذب نزدیک به 1 میلیون دلار سرمایه با قیمت پیش فروش به قیمت 0.0014248 دلار به ازای هر توکن، کار بزرگی کرده است. با ممیزی Coinsult و SolidProof که امنیت آن را تایید می کند، اعتماد سرمایه گذاران به این پروژه روز به روز افزایش خواهد یافت. بنابراین، قبل از افزایش قیمت، فرصت خرید را از دست ندهید.

>>>  هم اکنون «کریپتو آل استارز» را بخرید <<<

تیر اندازی شیبا (SHIBASHOOT): یک پلتفرم میم غرب وحشی با کاربردهای درجه یک

«تیراندازی شیبا» یکی دیگر از پروژه های رمزارز است که به لطف ترکیبی از طنز غرب وحشی و فناوری بلاکچین، مورد توجه قرار گرفته است. این پروژه اخیراً موفقیت های زیادی کسب کرده است زیرا بیش از 1 میلیون دلار جذب سرمایه کرده و بازی P2E خود به نام Shiba Sharpshooter را منتشر کرده است.

این بازی میم محبوب ، شیبا اینو را با تم غرب وحشی ترکیب می کند و در گوگل پلی و اپ استور در دسترس است. این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا توکن های SHIBASHOOT را در دوئل هایی بین کابوی ها کسب کنند، که علاقه مندان به کریپتو و دوستداران میم را به خود جلب کرده است.

این پروژه دارای کاربردهای متعددی است که برای حفظ رشد بلندمدت طراحی شده اند و با «کاکتوس استیکینگ» سود مرکب بیش از 800% ارائه می دهد. علاوه بر این، برنامه بخت آزمایی و جوایز کمند خوش شانس که 5٪ پاداش در ارجاعات ارائه می دهد، تعامل کاربران را با یکدیگر افزایش داده است.

با همه این پیشرفت ها و موفقیت پیش فروش، «تیراندازی شیبا» برای یک رشد قابل توجه آماده است. بنابراین، ایده خوبی است که زودتر در این پروژه سرمایه گذاری کنید و به سرعت از دستاوردهای شگفت انگیز آن لذت ببرید.

>>> هم اکنون «تیراندازی شیبا»  را بخرید <<<

بیت کوین ارز دیجیتال

«بازی های میم (MGMES)»  میم کوین رسمی بازی های المپیک آماده فهرست شدن در صرافی ها

المپیک 2024 به تدریج رو به پایان است و به توسعه دهندگان میم کوین ها به دنبال استفاده حداکثری از هیجان پیرامون آن هستند. جالب اینجاست که «بازی های میم» به عنوان کوین رسمی این رویداد جهانی ظاهر می شود. این پروژه با ترکیب گیمیفیکیشن و طنز می تواند برای همه سرمایه گذاران جذاب باشد. این پروژه تاکنون بیش از 400000 دلار جمع آوری کرده است و قرار است پیش فروش آن در 8 سپتامبر 2024 به پایان برسد.

رویکرد منحصر به فرد این پروژه شامل یک پیست دو 169 متری مجازی است که در آن میم کوین های مورد علاقه شما به عنوان ورزشکار رقابت می کنند. این شخصیت ها به جنبه طنز و جذابیت آن می افزایند، چرا که پروژه را به لحظات جالبی از المپیک پاریس مرتبط می کنند. جالب اینجاست که ورزشکار برنده ۲۵ درصد پاداش به سرمایه گذاران خود می دهد که علاقه مندان به میم را هیجان زده کرده است. «بازی های میم» با پاداش های APY بیش از 400 درصدی، خود را از میم کوین های معمول متمایز می کند.

راجع به توکنومیکس آن که صحبت کنیم، «میم گیمز» مجموعا 2.024 میلیارد عرضه دارد. 38 درصد از کل عرضه را برای پیش فروش خود کنار گذاشته است. بخش قابل توجهی از توکن ها برای توسعه پروژه (17.7٪)، استیکینگ (10٪)، پاداش بازی (9.30٪)، نقدینگی صرافی (10٪) و بازاریابی (15٪) اختصاص یافته است. تحلیلگران در مورد پتانسیل این پروژه خوشبین هستند، زیرا Cryptonews  و 99Bitcoins  پیشنهاد می کنند که MGMES می تواند بازدهی 100 برابری را ارائه دهد.

با آماده شدن پروژه برای لیست شدن در اولین صرافی، پیش بینی می شود که کاربرد خود را گسترش داده و پس از بازی های المپیک بازده بیشتری ارائه دهد. با در نظر گرفتن ترکیب میم و استراتژی گیمیفیکیشن در این پروژه، سرمایه گذاران می توانند از یک چیز مطمئن باشند: سودهای نجومی. بنابراین، از محبوبیت آن استفاده کنید و مقداری MGMES را قبل از پایان پیش فروش آن خریداری کنید.

>>> هم اکنون بازی های میم را بخرید <<<

پنجه خزدار (PAW): یک پلت فرم میم امیدوارکننده با ویژگی های چشمگیر

« پنجه خزدار» پروژه دیگری است که در فضای کریپتو وارد شده است، زیرا طی چند ماه فعالیت پیش فروش خود بیش از 6 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است. موفقیت سریع آن توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است و آن را به عنوان یک میم کوین 100 برابری بالقوه قرار داده است. بنابراین، چه چیزی « پنجه خزدار»  را از دیگر رقبای خود متمایز می کند؟

این پروژه دارای ویژگی های توکنومیکس تورم زدایی، یک مدل بازی P2E و یک بازار انحصاری NFT است که تقاضای آن را در مدت کوتاهی افزایش داده است. سرمایه گذاران همچنین می توانند از قیمت های ارزان 0.01546 دلار و پاداش های استیکینگ در آینده بهره ببرند. تیم پروژه در حال توسعه PawWallet است که چندین بلاکچین را ادغام کرده و کاربردهای خوبی را در آینده تضمین می کند.

«پنجه خزدار» جامعه ای متشکل از بیش از 100000 هولدر ایجاد کرده که اعتماد سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. اگر در گذشته فرصت های اولیه بزرگی را از دست داده اید، سرمایه خود را با « پنجه خزدار» تضمین کنید، چرا که به زودی در صرافی ها فهرست خواهد شد و شما از سودهای کلانی بهره مند خواهد کرد. این فرصت سرمایه گذاری امیدوارکننده را از دست ندهید.

>>> هم اکنون بهترین رمزارز را بخرید <<<

روی بهترین پیش فروش ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید و به زودی سودهای شگفت انگیزی دریافت کنید

از آنجایی که انتظار می رود بیت کوین در روزهای آینده با نوسانات زیادی مواجه شود، مشخص می شود که فرصت های سرمایه گذاری جایگزین باید مورد بررسی قرار گیرد. خوشبختانه، این پست به پیش فروش های شگفت انگیز ارزهای دیجیتال پرداخته است که پتانسیل بازدهی قابل توجهی را دارند.

با افزایش عدم اطمینان در بازار رمزارزها، توصیه می شود که سبد کوین های پیش فروش خود را تنوع ببخشید و خود را در معرض دستاوردهای احتمالی در این چشم انداز ارز دیجیتال در حال تحول قرار دهید. بنابراین، اجازه ندهید شانس کسب بیشترین سود سال از دستتان برود. اکنون این گزینه های جذاب را در نظر بگیرید و به آزادی مالی خود خوشامد بگویید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.