فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۱۶۳

ثبات بیت کوین در محدودی ۶۳۵۰۰ دلار – آیا تا پایان سال رکوردهای جدیدی خواهیم دید؟

ثبات بیت کوین در محدودی 63500 دلار – آیا تا پایان سال رکوردهای جدیدی خواهیم دید؟

افزایش قیمت اخیر بیت کوین به دلیل شرایط مطلوب بازار و افزایش علاقه سازمانی، انتظارات را برای ثبت رکوردهای جدید تا پایان سال 2024 را افزایش می دهد.

به گزارش تجارت نیوز،

بازار ارزهای دیجیتال بالاخره نشانه هایی از بازگشت را نشان می دهد و با حرکت های اخیر بیت کوین، می توانیم شاهد همان روند صعودی که همه انتظارش را می کشیدند باشیم. همین موضوع باعث آسودگی خاطر سرمایه گذاران در بازار رمزارزها شده است.

در واقع، بزرگترین و مهم ترین کوین بازار یعنی بیت کوین، اخیراً افزایش قیمتی را شاهد بود و از مرز 63 هزار و 500 دلار عبور کرد. از نظر تاریخی، زمانی که قیمت BTC افزایش می یابد، آلتکوین های دیگر نیز به دنبال آن راه می افتند. بنابراین پیش بینی قبلی در آینده نزدیک بسیار محتمل به نظر می رسد.

به همین دلیل است که کارشناسان پیشرو صنعت ارزهای دیجیتال پیشنهاد سرمایه گذاری روی پیش فروش پروژه های جدیدی از جمله «پپه آنچِیند ($PEPU)» و «کریپتو آل استارز ($STARS)» را دارند زیرا مشارکت زودهنگام توانایی حداکثر کردن سود را فراهم می کند.

حالا بیایید از نزدیک نگاهی دقیق تر داشته باشیم.

بیت کوین ممکن است تا پایان سال 2024 رکورد جدید بزند - این کوین ها پتانسیل بیشترین سوددهی را دارند

بیت کوین در هفته گذشته در بازاری سبز معامله شده و قیمت آن نزدیک به 10 درصد افزایش یافته است. با این افزایش ارزش، کارشناسان بر این باورند که این می تواند شروعی برای یک رالی جدید به سمت ثبت یک رکورد قیمتی باشد.

ارز دیجیتال

عوامل متعددی در این پیش بینیِ بسیار محتمل نقش داشته است.

اولاً، فدرال رزرو یا همان بانک مرکزی آمریکا، اخیراً نرخ بهره را به نصف کاهش داد و دارایی های پرریسک تر مانند بیت کوین را جذاب تر کرد. این نرخ های بهره پایین تر معمولاً دلار آمریکا را تضعیف کرده و باعث می شود بیت کوین ذخیره بهتری از ارزش به نظر برسد. 

این می تواند حتی سرمایه بیشتری را جذب کرده و به طور بالقوه قیمت بیت کوین را افزایش دهد – حداقل، این همان چیزی است که تاکنون با کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو اتفاق افتاده است.

افزایش علاقه سرمایه گذاران بزرگ نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد، به ویژه از  زمانی که صندوق قابل معامله در بورس یا همان ETF بیت کوین در اوایل سال 2024 تصویب شد. 

این صندوق ها دریچه های ورود سرمایه گذاران سنتی به بازار بیت کوین را باز کرده و سرمایه های تازه زیادی را وارد بازار می کنند. انتظار می رود این موج ورود پول از سوی سازمان ها و نهادهای بزرگ، همزمان با افزایش تقاضا، قیمت بیت کوین را حتی به قله های بالاتری هم ببرد.

با در نظر گرفتن همه این موارد، به احتمال زیاد به زودی شاهد یک ATH جدید خواهیم بود و باید برای آن آمادگی لازم را داشت. به همین دلیل است که کارشناسان معتقدند که سرمایه گذاری روی توکن های نوظهوری مانند  «پپه آنچِیند ($PEPU)» و «کریپتو آل استارز ($STARS)» می تواند انتخاب مناسبی باشد.

حالا بیایید به بررسی دلایل آن بپردازیم.

«پپه آنچِیند ($PEPU)» حالا دیگر «قاتل پپه» نامیده می شود - پیش فروشی که به نقطه عطف دیگری نزدیک می شود

«پپه آنچِیند ($PEPU)» در مسیر هدف خود که در وایت پیپر مشخص کرده است، قرار دارد، یعنی پیشی گرفتن از «پپه کوین» اصلی. دلیل آن، این است که جذب سرمایه در مرحله پیش فروش به رقم خیره کننده 14.9 میلیون دلار رسیده و به زودی به 15 میلیون دلار خواهد رسید.

ارز دیجیتال

دلیل اصلی این موفقیت در پیشرفت های عظیم بلاکچینی است که این پروژه ارائه می دهد. «پپه آنچیند» اولین میم کوین جهان است که دارای بلاکچین اختصاصی خود بوده و به طور خاص برای حل تمام مشکلات اتریوم طراحی شده است.

بلاکچین پپه مشکل مقیاس پذیری را که اتریوم از زمان خلق خود با آن مواجه بوده است برطرف می کند. این امر با داشتن خاصیت بریج (پل زدن) تقریباً فوری بین این دو شبکه به دست می آید که به دلیل طراحی لایه 2  بلاکچین پپه امکان پذیر است.

همچنین با توجه به اینکه این شبکه ظرفیت حجم بالاتری دارد، سرعت تراکنش ها در آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در واقع، برخی ارزیابی ها آن را 100 برابر سریع تر از ETH می دانند و این موضوع برای تریدرهایی که ترید روزانه می کنند و همچنین در زمان ریزش های بازار بسیار مهم است.

علاوه بر این، تیم پشت این پروژه ویژگی «Pepe Frens With Benefits» را پیاده سازی کرده است که به همه توسعه دهندگانی که می خواهند برنامه ها و پروژه هایی را در زنجیره پپه بسازند، این امکان را می دهد.

>>>  هم اکنون «پپه آنچِیند» را بخرید <<<

ارز دیجیتال

«کریپتو آل استارز ($STARS)» با ویژگی جدید خود قصد ایجاد تحول در استیکینگ میم کوین ها دارد

«کریپتو آل استارز ($STARS)» با گرد هم آوردن برخی از بزرگترین نام ها در یک پلتفرم نوآورانه، در حال تغییر معادلات در حوزه میم کوین ها است.

این پروژه به جای سوار شدن بر روی موج صعودی میم کوین ها، به توکن های محبوبی مانند دوج کوین، شیبا اینو و فلوکی اینو کاربردی واقعی می بخشد  که آن را به چیزی بیش از یک میم کوین صرف تبدیل کرده است.

مفهوم نهفته در  «کریپتو آل استارز» ساده اما قدرتمند است. این پروژه، علاقه مندان را به توکن های مورد علاقه خود متصل نگه می دارد و در عین حال به آنها اجازه می دهد از طریق یک ویژگی منحصر به فرد به نام MemeVault جوایزی کسب کنند.

این مدل استیکینگ به دارندگان این امکان را می دهد تا چندین میم کوین را در یک بلاکچین واحد استیک کنند که راه حلی کارآمد را به سرمایه گذاران ارائه دهد. در حال حاضر، این پروژه از توکن های محبوبی مانند پپه، دوج کوین و شیبا اینو پشتیبانی می کند و برنامه دارد در آینده ای نه چندان دور، تعداد بیشتری از میم کوین ها را بیافزاید.

آنچه واقعاً این پروژه را متمایز می کند تمرکز آن بر اعتماد و امنیت است. با ممیزی های مستقل انجام شده توسط نهادهایی مانند  SolidProof و Coinsult، این پروژه شهرت خوبی برای شفافیت و قابلیت اطمینان ایجاد کرده است و به سرمایه گذاران اعتماد به پلتفرم به ارمغان می آورد.

اگرچه این پروژه هنوز در مراحل اولیه خود است، اما در حال حاضر توجه زیادی را به خود جلب کرده است و بسیاری انتظار اتفاقات بزرگی را از توکن دارند. در زمان نگارش این مقاله، بیش از 1.5 میلیون دلار تاکنون جمع آوری شده است.

تیم پشت این پروژه قصد دارد دامنه میم کوین ها را در پلتفرم استیکینگ خود گسترش دهد و این فرصتی هیجان انگیز برای سرمایه گذارانی است که می خواهند میم کوین ها را با پتانسیل بازدهی قوی ترکیب کنند.

>>>  هم اکنون «کریپتو آل استارز» را بخرید <<<

نتیجه گیری

افزایش قیمت اخیر بیت کوین به دلیل شرایط مطلوب بازار و افزایش علاقه سازمانی، انتظارات را برای ثبت رکوردهای جدید تا پایان سال 2024 را افزایش می دهد.

با این حال، در حالی که بیت کوین هنوز به عنوان اصلی ترین رمزارز برای سرمایه گذاری شناخته می شود، توکن های پیش فروش جدید «پپه آنچِیند ($PEPU)» و «کریپتو آل استارز ($STARS)» بیشترین پتانسیل سود را از خود نشان می دهند.

این پروژه ها با ویژگی های نوآورانه، یکپارچگی منحصر به فرد و سیستم استیکینگ بهبودیافته، به دنبال ارائه سودهای قابل توجهی برای سرمایه گذاران و فعالان بازار رمزارزها هستند.

بنابراین، اکنون زمان آن است که قبل از اینکه این قیمت های پیش فروش بالاتر بروند، وارد بازار شوید!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.