فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۸۱۸

میم فای لامبورگینی جایزه میدهد!

میم فای لامبورگینی جایزه میدهد!

کاربران می‌توانند شانس برنده شدن خود را تا ۱۰۰ برابر افزایش دهند. این کار با خرید بلیط‌های پریمیوم از طریق صفحه قرعه‌کشی در ربات میم‌فای امکان‌پذیر است؛ هر چه بلیط‌های بیشتری خریداری شود، شانس برنده شدن نیز بیشتر خواهد شد.

به گزارش تجارت نیوز،

تیم توسعه‌دهنده بازی میم‌فای (MemeFi) که اخیراً قرعه‌کشی‌های جذابی را برگزار می‌کند، در تازه‌ترین اطلاعیه خود از یک قرعه‌کشی بزرگ و منحصربه‌فرد برای دارندگان میم‌فای پرمیوم (MemeFi Premium) خبر داده است.

در این رویداد، شرکت‌کنندگان شانس برنده شدن یک خودروی لامبورگینی اونتادور SV را خواهند داشت؛ خودرویی که تنها ۶۰۰ دستگاه از آن در جهان تولید شده و نمادی از سبک و مهندسی برتر است. این فرصت نادر می‌تواند رویایی بزرگ برای هر برنده‌ای باشد.

علاوه بر این جایزه شگفت‌انگیز، میم‌فای یک صندوق جوایز اضافی به ارزش ۵۰٬۰۰۰ دلار را نیز در نظر گرفته است. در این صندوق، جوایز نقدی به صورت زیر تقسیم خواهد شد:

۵ نفر، هرکدام ۵۰۰۰ دلار،

۱۰ نفر، هرکدام ۱۰۰۰ دلار،

۲۰ نفر، هرکدام ۵۰۰ دلار،

و ۵۰ نفر دیگر، هرکدام ۱۰۰ دلار دریافت خواهند کرد.

کاربران همچنین می‌توانند شانس برنده شدن خود را تا ۱۰۰ برابر افزایش دهند. این کار با خرید بلیط‌های پریمیوم از طریق صفحه قرعه‌کشی در ربات میم‌فای امکان‌پذیر است؛ هر چه بلیط‌های بیشتری خریداری شود، شانس برنده شدن نیز بیشتر خواهد شد.

این قرعه‌کشی بزرگ در تاریخ ۲۶ اکتبر به پایان می‌رسد. در آن روز، برنده خوش‌شانس اصلی برای دریافت جایزه خود به دبی سفر خواهد کرد و در ویدیوهای یوتیوب میم‌فای نمایش داده خواهد شد.

سایر برندگان نیز به صورت زنده و شفاف از طریق یوتیوب اعلام خواهند شد.

علاوه بر این، یک هفته پس از قرعه‌کشی، تیم میم‌فای یک پخش زنده اینترنتی برگزار خواهد کرد تا به سوالات شرکت‌کنندگان درباره این رویداد، پروژه میم‌فای و مسائل مرتبط پاسخ دهد.

منبع : ارزنیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.