فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۳۷۶۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

عدم تغییر در میزان بیت کوین نگهداری شده توسط تسلا

عدم تغییر در میزان بیت کوین نگهداری شده توسط تسلا

بر اساس گزارش سودآوری سه ماهه سوم سال 2024 شرکت تسلا، این شرکت ذخایر بیت کوینی خود را تغییر نداده است.

به گزارش تجارت نیوز،

گزارش‌ سودآوری سه ماهه سوم شرکت تسلا به‌‌تازگی منتشر شده است و می‌توان دید که میزان بیت کوین نگهداری شده توسط این شرکت، بدون تغییر باقی مانده است. تسلا میزان 11 هزار و 509 بیت کوین با ارزش تقریبی 765 میلیون دلار را نگهداری می‌کند. با این میزان ذخایر بیت کوین، تسلا چهارمین شرکت بزرگ سهامی عام آمریکایی از لحاظ ذخایر بیت کوین است. سه شرکت بزرگ دارنده بیت کوین در آمریکا شامل مایکرواستراتژی، ماراتون دیجیتال و رایوت پلتفرم هستند.  

جابه‌جایی مبالغ در کیف‌پول تسلا

جابه‌جایی‌های اخیر در کیف‌پول شرکت تسلا سوالاتی را درباره برنامه این شرکت برای فروش یا جابه‌جایی دارایی‌های دیجیتال خود، ایجاد کرده بود. با این وجود، گزارش سودآوری جدیدی که منتشر شد نشان داد که تغییر خاصی درباره این موضوع رخ نداده است. شرکت Arkham Intelligence نیز تایید کرده که جابه‌جایی‌های اخیر با اهداف امنیتی توسط تسلا انجام شده است. 

Gamk_wWXIAE1Hzj.jpg.optimal

انتشار گزارش‌ جدید مالی تسلا باعث تعجب بسیاری از تحلیلگران شده است. حاشیه سود ناخالص تسلا به 19.8 درصد رسیده است که نسبت به گزارش سه ماهه پیشین، حدود 1.8 درصد رشد داشته است. با این وجود، درآمد این شرکت در گزارش جدید حدود 25.1 میلیارد دلار اعلام شده است که از میزان پیش‌بینی شده 25.4 میلیارد دلاری کمتر بوده است. درآمد اعلام شده نسبت به سال گذشته، بیش از 8 درصد رشد داشته است. 

تاثیر نگهداری بیت کوین توسط تسلا بر بازار

گزارش سودآوری تسلا باعث دلگرمی کامیونیتی بیت کوین شده است. با توجه به عدم تغییر ذخایر بیت کوین این شرکت در سه ماهه گذشته، موجی از خوش‌بینی نسبت به آینده این دارایی دیجیتال، احساس می‌شود. دیگر شرکت ایلان ماسک، اسپیس ایکس نیز حدود 8285 بیت کوین معادل 560 میلیون دلار را در پرتفوی خود دارد، به‌طوریکه اسپیس ایکس، هفتمین شرکت بزرگ سهام خاص در جهان از لحاظ میزان ذخایر بیت کوینی است. تسلا در سال 2021 میلادی و برای مدتی، خرید خودروهای برقی را از طریق پرداخت بیت کوین فعال کرده بود، اما این سیاست پس از مدتی، به‌دلیل نگرانی‌های پیرامون آلودگی‌های محیط ‌زیستی ماینینگ تغییر یافت. 

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. تجارت‌نیوز این گزارش را تنها به منظور تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه تهیه کرده و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار