کد مطلب: ۱۲۵۹۵۹

تبریک رئیس خانه معدن ایران به رئیس سازمان ملی استاندارد

تبریک رئیس خانه معدن ایران به رئیس سازمان ملی استاندارد

رئیس خانه معدن ایران انتصاب مجدد نیره پیروزبخت را به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد تبریک گفت. به گزارش معدن نامه، محمدرضا بهرامن گفت: ثبات مدیریت کلان در دولت یازدهم سبب شده تا بخش خصوصی بتواند برای میان مدت خود برنامه ریزی بهتری انجام دهد که در این میان انتخاب مجدد سرکار خانم پیروزبخت به

رئیس خانه معدن ایران انتصاب مجدد نیره پیروزبخت را به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد تبریک گفت.
به گزارش معدن نامه، محمدرضا بهرامن گفت: ثبات مدیریت کلان در دولت یازدهم سبب شده تا بخش خصوصی بتواند برای میان مدت خود برنامه ریزی بهتری انجام دهد که در این میان انتخاب مجدد سرکار خانم پیروزبخت به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد حاکی از تداوم این ثبات است.

رئیس خانه معدن ایران گفت: از روزی که سازمان ملی استاندارد به عنوان یک سازمان حاکمیتی زیر نظر رئیس جمهوری اداره می شود قدرت آن در نظارت بر کیفی سازی کالاهای تولیدی و وارداتی بیشتر شده است که امیدواریم این الگوی سازمان استاندارد در سازمان های دیگر حاکمیتی ما نیز به وجود بیاید.

بهرامن گفت: با توجه به افزایش فعالیت های معدنی در کشور و حضور پررنگ بخش خصوصی در این فعالیت ها، خانه معدن ایران آمادگی دارد تا سازمان ملی استاندارد را در بالا بردن استاندارد محصولات معدنی و کالاهای وابسته به آن یاری کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.