کد مطلب: ۱۷۸۹۳۳

قیمت هندوانه کاهش می‌یابد

قیمت هندوانه کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه میوه‌و‌تره‌بار شهرستان زنجان اعلام کرد: شهروندان برای خرید هندوانه شب یلدا هیچ عجله‌ای نداشته باشند چرا که احتمال زیاد کاهش قیمت این میوه برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وجود دارد.

سید مرتضی هاشمی روز سه‌شنبه افزود: در حال حاضر هیچ کمبود و نگرانی درباره میوه در بازار و میدان میوه‌و‌تره‌بار شهرستان زنجان وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی تاکید کرد: با وجود فراوانی میوه در این شهرستان، متاسفانه برخی از میوه فروشان در مناطق شمالی شهر زنجان اقدام به گران‌فروشی می‌کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان زنجان از ستاد بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خواست کنترل و بازدیدهای خود را به مناسبت شب یلدا در بازار میوه تشدید کند چرا که انگور بی دانه 6 هزار و 500 تومانی و دانه درشت شاهرودی سه هزار و 500 تا چهار هزار تومانی توسط برخی از میوه‌فروشان کیلویی 10 هزار تومان عرضه می‌شود.

هاشمی به قیمت هر کیلوگرم هندوانه میناب هزمرگان در میدان میوه‌و‌تره‌باز زنجان اشاره کردو افزود: قیمت این میوه از یک‌هزار و 800 تا یک‌هزار و 500 تومان است.

وی قیمت هرکیلوگرم پرتقال تامسون را یکهزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان اعلام کرد و یادآورشد: سیب سفید نیز از 2 هزار تا سه هزار و 500 تومان، سیب سفید انباری از یک‌هزار تا یک‌هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

به رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان زنجان، هر کیلوگرم سیب قرمز درجه یک میدان میوه نیز از 2 هزار تا سه هزار تومان است.

هاشمی، قیمت هر کیلوگرم انار درجه یک طارم و شیراز را 6 هزار و 500 تا چهار هزار و 500 تومان اعلام کرد.

وی اظهارکرد: قیمت هر کیلوگرم نارنگی یافا، معمولی و انشوی مرغوب از کیلویی یکهزار و 500 تا سه هزار و 500 تومان است.

به گفته، رییس اتحادیه میوه‌و‌تره‌بار شهرستان زنجان، شهروندان برای خرید میوه به ویژه هندانه شب یلدا هیچ عجله‌ای نداشته باشند چرا که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال کاهش قیمت وجود دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: از روز شنبه نیز قیمت این میوه به شدت تنزل پیدا می‌کند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.