کد مطلب: ۲۸۵۴۷۸

مشکلات نظام مهندسی همچنان پابر‌جاست

مشکلات نظام مهندسی همچنان پابر‌جاست

عضو هیئت مدیره‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: مشکلات نظام مهندسی همچنان با برگزاری کارگروه‌های مشترک پابرجاست‌.

بیژن خطیبی عضو هیئت مدیره‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران؛ با بیان اینکه انتخاب جدید رئیس سازما ن نظام مهندسی ساختمان استان تهران کمی از التهابات‌ اخیر نظام مهندسی کاسته است گفت: خوشبختانه رئیس جدید به واسطه‌ تجربه‌ای که در وزارت راه و شهرسازی‌ دارد توانسته‌ ارتباطات‌ خوبی با وزیر راه و شهرسازی‌ برقرار کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی در ادامه افزود: تعاملات‌ جدیدی با هیئت دولت و رئیس جمهور در خصوص مشکلات اخیر نظام مهندسی داشته اما هنوز مشکلات این بخش برطرف نشده است.

عضو هیئت مدیره‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران یادآور شد: هنوز هیچکدام‌ از مشکلات مهندسی با وزارت راه و شهر‌سازی، وزارت کشور و سازمان نظام مهندسی کشور حل نشده و همچنان مهندسان منتظر بخشنامه‌های جدید هستند.

خطیبی تأکید کرد: کارگروه‌هایی با حضور نمایندگان مختلف‌ هر دو هفته یکبار‌ برگزار می‌شود که هنوز برگزاری این جلسات اثربخش‌ نبوده است.

وی در پایان گفت: اجرایی شدن بخشنامه‌های جدید ممکن است زمینه‌ساز ورود‌ دلالان‌ و واسطه‌گران به حوزه ساخت و ساز و مهندسی شود که این خود بزرگترین‌ معضل برای مهندسان کشور به شمار می‌رود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.