کد مطلب: ۷۵۷۳۱

نوت ۷ پای کیف‌های ضدحریق را به هواپیما کشاند

در حالی که بسیاری از خطوط هواپیمایی در جهان در حال ممنوع کردن حمل گوشی گلکسی نوت 7 توسط مسافران به علت آتش گرفتن باتری آنها هستند، برخی از آنها نیز راه حل دیگری برای حفاظت از مردم برگزیده اند.به نقل از مشبل، خطوط هواپیمایی آلاسکا در آمریکا از کیف مهار آتش ویژه ای در

در حالی که بسیاری از خطوط هواپیمایی در جهان در حال ممنوع کردن حمل گوشی گلکسی نوت 7 توسط مسافران به علت آتش گرفتن باتری آنها هستند، برخی از آنها نیز راه حل دیگری برای حفاظت از مردم برگزیده اند.
به نقل از مشبل، خطوط هواپیمایی آلاسکا در آمریکا از کیف مهار آتش ویژه ای در پروازهای خود بهره گرفته تا در صورت آتش گرفتن ناگهانی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ بتوان از سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری کرد.

این کیف بزرگ قرمزرنگ پس از قرار گرفتن گوشی معیوب یا به شدت داغ شده قادر است از تداوم آتش سوزی جلوگیری کند. برای این کار تنها باید گوشی را در درون کیف یاد شده قرار داد و زیپ آن را به طور کامل بست. البته این خطوط هواپیمایی هم روشن کردن یا شارژ این گوشی در حین پروازهای خود را ممنوع کرده است.

کیف یاد شده به گونه ای طراحی شده که حتی در برابر دمای 1760 درجه سیلیوس هم مقاوم است و آتش نمی گیرد. این کیف تابدان حد بزرگ است که می تواند یک لپ تاپ بزرگ را هم در خود جای دهد.

به گزارش فارس، در ماه های اخیر خبرهای متعددی در مورد آتش گرفتن گوشی گلکسی نوت 7 منتشر شده و این امر باعث شده سامسونگ تولید این گوشی را به طور کامل متوقف کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.