کد مطلب: ۸۹۲۹۵۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش نقدی X۲۲ پرو در نمایندگی‌های مدیران خودرو به‌رغم توقف عرضه به حواله‌داران سامانه یکپارچه!

فروش نقدی X22 پرو در نمایندگی‌های مدیران خودرو به‌رغم توقف عرضه به حواله‌داران سامانه یکپارچه!

توقف تولید X22 Pro خبری بود که ماه گذشته، تمام خریداران این خودرو را شوکه کرد و متقاضیان این کراس‌اوور در سامانه یکپارچه با اعلام خبر فوق، مجبور به تبدیل خودرو شدند یا از طرح انصراف دادند. با این حال اکنون برخی از نمایندگی‌های مدیران خودرو طرح فروش X22 پرو را راه انداخته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو با حواشی گسترده‌ای برگزار شد و هنوز هم با گذشت چندین ماه، این حواشی تمامی ندارد. مدیران خودرو یکی از شرکت‌هایی بود که در این طرح شرکت کرد و تعدادی از محصولات خود را به فروش گذاشت.

یکی از محصولات عرضه‌شده در این مرحله MVM X22 Pro بود که کمتر از یک سال از زمان معرفی آن می‌گذرد؛ اما با نزدیک شدن به زمان تحویل خودرو، خریداران با پیامی از سوی شرکت رو به رو شدند که آنان را شوکه کرد. طبق اعلام مدیران خودرو، X22 Pro توقف تولید شده و به جای آن، X33 کراس تولید می‌شود و متقاضیان این خودرو باید نسبت به تبدیل این محصول به X33 کراس اقدام کنند.

فروش X22 Pro به‌رغم توقف تولید

آبان ماه سال جاری نمایندگی‌های مدیران خودرو به متقاضیان X22 Pro در سامانه یکپارچه اعلام کردند که متقاضیان آن به دلیل توقف تولید خودرو، باید X33 کراس یا آریزو 5 توربوشارژ جدید را دریافت کنند. خبری که به تائید خود شرکت نیز رسید و اعلام کردند که محصول جدیدتر، با 50 میلیون تومان تخفیف به متقاضیان سامانه تحویل می‌شود و این افراد می‌توانند با پرداخت حدود 20 میلیون تومان مبلغ بالاتر، خودروی بهتری را سوار شوند.

اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز از نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو، حکایت از خبر دیگری دارد. سامانه فروش این شرکت به نشانی ebuy.mvmco.ir از روزهای گذشته آغاز شده و نکته عجیب ماجرا اینکه X22 Pro دنده دستی نیز در طرح فروش حضور دارد.

سامانه فروش برای X22 Pro دنده دستی در روز جاری باز شده و بلافاصله ظرفیت آن به اتمام رسیده است. اما سوالی که مطرح می‌شود، چرا باید شرکتی اقدام به توقف تولید خودروی فروخته شده کند و مشتریان را مجبور به تبدیل یا انصراف از این طرح کند و پس از مدت کوتاهی، همان خودروی توقف تولید خورده را دوباره به فروش برساند؟

جوابی که مسئول نمایندگی می‌دهد این است: احتمالاً مدیران خودرو ظرفیت لازم جهت تحویل تمامی خودروهای X22 Pro را برای مشتریان سامانه یکپارچه نداشت و از این طریق، سعی در کاهش تعهدات شرکت شده است؛ اما حال بخشی از ظرفیت این خودرو آزاد شده و که شرکت فروش آن‌ها را به فروش می‌رساند.

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کرد این است که شرکت مدیران خودرو، هیچ‌گاه همانند محصول تیگو 8 پرو، خبر توقف تولید X22 Pro را به صورت رسمی اعلام نکرد. اکنون باید منتظر جواب و دلایل این شرکت جهت اجبار مشتریان بود.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.