کد مطلب: ۸۹۳۰۰۱

توضیحات سایپا درباره علت تاخیر در تحویل کوییک اتومات

توضیحات سایپا درباره علت تاخیر در تحویل کوییک اتومات

خودروسازی سایپا پیرو انتشار مطلب «بدعهدی در تحویل خودروی کوییک اتوماتیک» جوابیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، پیرو انتشار مطلبی با عنوان "پیش‌فروش خودروهای خیالی سایپا/ بدعهدی خودروساز دولتی در تحویل کوییک اتومات" که در روز دوشنبه 13/09/1402 در خروجی آن سایت خبری قرار گرفته است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می‌شود. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد. 

گروه خودروسازی سایپا، توسعه محصولات‌ را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده لذا با هماهنگی‌های صورت گرفته، کوییک اتوماتیک و  سایر محصولات جدید با امکانات و تجهیزات به روز، رعایت استانداردهای 85گانه و الزامات ایمنی و مطابق نظر مشتریان در سبد محصولات گروه سایپا، قرار گرفته است. 

بدیهی است ارتقاء کیفی محصولات که شامل تغییر در قالب‌ها، توسعه تجهیزات و ارتقاء کیفی قطعات و طراحی و تولید است، گاهاً با چالش‌هایی روبرو می‌شود که در برخی مواقع روند تولید را با مشکل مواجه می‌سازد. گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 14 هزار و 500  دستگاه خودروی اتوماتیک تولید و به مشتریان تحویل داده است. 

گروه خودروسازی سایپا تمام تلاش خود را جهت مرتفع کردن موانع تولید به کار بسته و دعوتنامه‌های ارسالی به مشتریان به صورت پیشنهادی بوده است و دعوتنامه خودرو ثبت‌نامی (کوییک اتوماتیک) به‌زودی برای مشتریان ارسال خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.