کد مطلب: ۸۹۹۸۱۱

سدان جدید کیا با قیمت نجومی در بازار آزاد

 سدان جدید کیا با قیمت نجومی در بازار آزاد

شرکت کوشا خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات کیا در ایران، به تازگی تحویل سدان جدید K5 را آغاز کرده است. حال دلالان قیمت نجومی را برای معامله سدان جدید کیا در بازار آزاد در نظر گرفته اند.

به گزارش تجارت‌نیوز،  کیا K5 با مدل ۲۰۲۳ و قیمت مصوب دو میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان به دست مشتریان سامانه وارداتی ها رسیده است. اما حال می بینیم که دلالان قیمت این سدان جدید کیا را در بازار آزاد با ارقام نجومی اعلام می کنند. در حال حاضر قیمت کیا K5 مدل ۲۰۲۳ در بازار آزاد با قیمت ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تا ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. البته هنوز معامله ای برای این خودروی کره ای با چنین قیمت هایی ثبت نگردیده و صرفاً دلالان به دنبال قیمت سازی برای این خودرو هستند. پیش بینی می شود که در روزهای آتی با افزایش تحویل کیا K5 توسط کوشا خودرو، قیمت سدان جدید و کلاس D نشان کیا در بازار آزاد کاهش پیدا کند. فعلاً کیا K5 با پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی و نسخه کم آپشن به دست مشتریان رسیده است. اما گفته می شود که در آینده نزدیک نمونه توربو شارژر و فول آپشن این خودرو به سامانه وارداتی ها اضافه می شود.

زیر کاپوت سدان کیا K5 کوشا خودرو یک پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی قرار دارد که تولید نهایت قدرت ۱۵۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر را انجام می دهد و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق این سدان در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و همین ترکیب باعث می شود تا سواری نسبتا نرمی را در این خودروی کره ای تجربه کنیم. K5 وارداتی کوشا خودرو نمونه فول نیست و در آن امکاناتی نظیر چراغ های LED، سنسور نور، دو کیسه هوای راننده و سرنشین، سامانه کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش میزان باد تایرها (TPMS)، دوربین و سنسور عقب، کروز کنترل، تهویه دستی و نمایشگر ۸ اینچی اندروید با قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو دیده می شود.

منبع : آخرین خودرو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.