فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۱۹۴

شرایط فروش نقدی و اقساطی ۳ محصول کرمان موتور ویژه خرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش نقدی و اقساطی 3 محصول کرمان موتور ویژه خرداد 1403

به تازگی شرایط فروش نقدی و اقساطی ۳ محصول کرمان موتور توسط این شرکت اعلام شده و این شرایط فروش از ۲۹ خرداد فعال می شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرایط فروش ۳ محصول کرمان موتور با دو روش نقد و اقساط فعال می شود و در این شرایط فروش سه خودروی جک J4، کی ام سی T8 و کی ام سی A5 به فروش می رسند. خودروی KMC A5 فقط بصورت اقساطی به فروش می رسد و دو طرح ۱۸ و ۳۰ ماهه برای فروش این کراس اوور در نظر گرفته شده است. سود تاخیر ۳ درصد ماهیانه محاسبه می شود و موعد تحویل پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود. اما دو خودروی جک J4 و کی ام سی T8 هم بصورت نقدی و هم به صورت اقساطی به فروش می رسند. این دو خودرو با اقساط ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه به فروش می رسند و سود تاخیر آن ها ۳ درصد ماهانه محاسبه می شود. البته این را در نظر داشته باشید که KMC T8 با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به فروش می رسد و J4 موعد تحویل ۹۰ روزه دارد.

جدول شرایط فروش ۳ محصول کرمان موتور

نام خودرو مدل عرضه قیمت مصوب فروش اقساط موعد تحویل
KMC A5 اقساط ۱,۲۸۶,۵۰۰,۰۰۰ ۱۸ و ۳۰ ماهه ۹۰ روز کاری
KMC T8 نقد و اقساط ۱,۶۹۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱۸ و ۲۴ و ۳۰ ماهه ۶۰ روز کاری
جک J4 نقد و اقساط ۷۹۱,۴۰۰,۰۰۰ ۱۸ و ۲۴ و ۳۰ ماهه ۹۰ روز کاری

مشخصات فنی KMC A5

این خودروی مونتاژی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز است. این پیشرانه ۱۳۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۲ نیوتن متر تولید می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد. وجه تمایز اصلی میان SWM G01 و KMC A5 در گیربکس استفاده شده در این دو خودرو است. جعبه دنده به کار رفته در کی ام سی A5 از نوع ۷ سرعته دو کلاچه است اما در SWM G01 از جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT استفاده شده است. در محور جلو این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم ساده توییست بیم استفاده شده است.

مشخصات فنی جک J4

جک J4 مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۶ نیوتن متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل کند. از امکانات نسل جدید جک J4 می توان به کروز کنترل ، esp ، کنترل شروع حرکت در سربالایی ، کنترل حرکت در سرازیری ، سیستم مالتی مدیای لمسی اندروید و… اشاره کرد.

منبع : آخرین خودرو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.