خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۰۰۷۹

تویوتا کرولای جدید در راه بازار خودرو/ متقاضیان بخوانند

تویوتا کرولای جدید در راه بازار خودرو/ متقاضیان بخوانند

به‌زودی نسخه هیبرید تویوتا راو۴ مدل ۲۰۲۴ به ثبت‌نام‌کنندگانش تحویل داده می‌شود. این خودرو هم اکنون وارد خاک ایران شده و منتظر اخذ مجوز فروش است.

به گزارش تجارت‌نیوز، حتی باوجود منع واردات اتومبیل‌های خارجی طی سالیان اخیر، اما تویوتا همچنان جزو محبوب‌ترین برندهای خودروسازی برای ایرانی‌ها بوده است. با آزادسازی واردات خودرو، به‌زودی خودرو تویوتا هیبریدی توسط سایپا وارد بازار ایران خواهد شد. اما برای وارد کردن دیگر مدل‌های این برند نیز متقاضیانی وجود دارد. به‌طور مثال باید به خودرو محبوب راو۴ اشاره کرد که علاقه‌مندان آن کم نیستند. در حال حاضر مدل‌های قدیمی تویوتا راو۴ نیز همچنان یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای بازار ایران محسوب می‌شوند. اما حاللا یک شرکت داخلی، آماده است تا در آینده‌ای نزدیک نسخه هیبرید فول آپشن RAV4 e-Four را به بازار کشور عرضه کند. البته فقط جانبازان کشور قادر به خرید این خودرو خواهند بود.

تا پیش از این فقط نسل چهار راو۴ در خیابان‌های ایران دیده می‌شود. اما کمی بعد از اخذ مجوز واردات نسل پنجم این کراس‌اوور، حالا نسخه هیبرید آن نیز آماده ورود به بازار ایران است.

مشخصات تویوتا راو۴ مدل ۲۰۲۴ هیبرید

نسخه‌ای که قرار است توسط شرکت برساوش به بازار ایران بیاید، به یک پیشرانه بنزینی ۲.۵ لیتری از نوع تنفس طبیعی مجهز است که دو موتور الکتریکی نیز آن را همراهی می‌کنند. این نسخه قادر به تولید ۲۱۹ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر است.

نیرو در این خودرو ژاپنی از طریق نسل جدید سیستم e-CVT به محور جلو منتقل خواهد شد و بازیافت نیرو نیز از همین طریق انجام می‌شود. در محور عقب نیز شاهد فعالیت مستقل پیشرانه الکتریکی خودرو با توانایی بازیابی انرژی هستیم. مصرف سوخت در این خودرو ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. همچنین در عرض ۹.۲ ثانیه از شتاب ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

تویوتا RAV4 هایبرید e-Four نه تنها یک خودروی قدرتمند و کم‌مصرف است، بلکه با لیست بلندبالای امکانات رفاهی و ایمنی خود، تجربه‌ای بی‌نظیر از رانندگی را به شما هدیه می‌دهد.

این خودرو فول‌آپشن به تجهیزاتی نظیر 7 کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامای برقی، دوربین 360 درجه، نور بالای اتوماتیک، رادار خط خوان و تابلوخوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، چراغ‌های LED، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سیستم حفظ بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، تریم داخلی چرم، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، استارت دکمه‌ای، جلو آمپر دیجیتال و شارژر وایرلس تلفن همراه مجهز شده است.

این خودرو که در حال حاضر مراحل اخذ مجوزهای شماره‌گذاری را طی می‌کند، به دلیل استقبال بی‌نظیر جانبازان عزیز، در اولویت عرضه قرار گرفته است.

RAV4 هایبرید e-Four با قدرت و کارایی بالا، مصرف سوخت کم، امکانات و تجهیزات کامل و طراحی مدرن و جذاب، گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی‌های مدرن و لذت‌بخش است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام نهایی، منتظر اطلاعیه‌های بعدی شرکت برساوش باشید.

منبع : گجت نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.