فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۱۹۵۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۳/ کدام محصول ۵۵ میلیون تومان ارزان شد؟ + جدول

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 20 تیر ۱۴۰۳/ کدام محصول 55 میلیون تومان ارزان شد؟ + جدول

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 20 تیر 1403 در اکثر محصولات در ثبات به سر می‌برد. خودرو‌های مونتاژی نه‌تنها در این شرکت بلکه در تمامی شرکت‌های مونتاژی تقریباً تعادل خود را حفظ کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت محصولات کرمان موتور امروز 20 تیر 1403، برخلاف روز‌های گذشته که در روند نزولی عمیق فرو رفته بود با روند تقریباً ثابتی کار خود را شروع کرد. با توجه به نرخ 58 هزار تومانی دلار که نسبت به روز گذشته تغییری پیدا نکرده بازار خودروهای مونتاژی به موازات قیمت دلار با تغییر چندانی روبه‌رو نشدند.

قیمت محصولات کرمان موتور

بازار خودرو‌های مونتاژی امروز در اکثر محصولات تقریباً با ثبات به کار خود ادامه داد و شرکت کرمان موتور نیز مستثنی از این بازار نیست.

هیوندای کرتا در دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، با کاهش چشمگیر 55 میلیون تومانی با قیمت سه میلیارد و 70 میلیون تومان گزارش می‌شود.

جک S3 و جک S5 محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته تعادل خود را حفظ کرده و هر کدام با قیمت یک میلیارد و 230 میلیون تومان و یک میلیارد و 610 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

کی‌ام‌سی J7 در شمار محصولات این شرکت، با قیمت ثابت یک میلیارد و 660 میلیون تومان نسبت به روز گذشته در بازار معامله می‌شود.

Kerman Motor (1)200 تیر_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.