خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۸۶۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

زشت ترین خودروهای جهان از سال ۲۰۲۰ تاکنون معرفی شدند

زشت ترین خودروهای جهان از سال 2020 تاکنون معرفی شدند

همه‌ساله بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی برای انتخاب زشت‌ترین خودروهای بازار جهانی نظرسنجی می‌گذارند. در ادامه به پنج مورد از زشت‌ترین خودروهای بازار جهانی از سال 2020 تاکنون اشاره می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

معمولاً مورد پسند بودن طراحی ظاهری هر خودرو امری سلیقه‌ای است و این موضوع در گزارش‌های نقد و بررسی تجارت‌نیوز هم به دفعات متعدد عنوان شده است. هرچند تمامی خودروسازان در سطح جهان توجه ویژه‌ای به زیبایی ظاهری خودرو دارند تا از این لحاظ بتوانند فروش خود را افزایش دهند، اما برخی از وب‌سایت‌های معتبر خارجی، هرساله پس از نظرسنجی از مخاطبان خود، فهرستی از زشت ترین خودروهای سال را منتشر می‌کنند.

بر همین اساس گزارش زشت ترین خودروهای سال 2020 تا 2023 وب‌سایت Scottbradford بررسی شده و در ادامه، پنج خودرو زشت جهان از نظر وب‌سایت مذکور برشمرده می‌شود.

زشت ترین خودروهای جهان از سال 2020 تا 2023

مدت زیادی از ورود خودروهای تمام‌برقی به بازار جهانی نمی‌گذرد. این خودروها به دلیل اینکه نیازی کمتری به خنک‌کاری دارند، اغلب از طراحی‌های فانتزی و غیرمعمول بهره می‌برند، اما در کمال تعجب تنها یکی از خودروهای فهرست فوق از نوع تمام‌برقی است.

1- کیا سول

نسخه‌های جدید کیا سول به احتمال قوی قرار است طی ماه‌های آینده وارد بازار ایران شود که یک طراحی مکعب‌گونه دارد، اما این طراحی با ابعاد بدنه، چندان سازگار‌نیست. فروش سول در بازار جهانی از 21 هزار و 200 دلار در نسخه پایه آغاز می‌شود و در فول‌ترین تیپ به 25 هزار و 500 دلار می‌رسد.

کیا سول

2- شورلت بولت

این خودرو یکی از محبوب‌ترین خودروهای برقی بازار آمریکا شمرده می‌شود که برای اولین بار از سال 2016 وارد بازار شد. با توجه به طراحی یکدست در قسمت جلوی شورلت بولت، نسل جدید این خودرو از نظر وب‌سایت مذکور یکی از زشت‌ترین طراحی‌ها را در میان خودروهای تولیدی سه سال اخیر دارد.

شورلت بولت

3- فیات 500L

فیات 500 یک خودرو با طرح فانتزی به شمار می‌رود که با آزادسازی دوباره واردات خودرو، نسخه معمولی آن به تعداد محدود وارد بازار ایران شده است. فیات 500L نسخه بزرگ‌تر قابلیت نشستن پنج سرنشین را دارد که با توجه به بزرگ‌شدن ابعاد با حفظ همان طراحی قبلی، از نظر وب‌سایت مذکور می‌تواند یکی دیگر از خودروهای زشت بازار جهانی باشد.

فیات 500L

4- نیسان کیکس

سال گذشته شرکت نامی‌خودرو از واردات نیسان کیکس به ایران خبر داد. این خودرو به انتخاب وب‌سایت خارجی یکی از کراس‌اوورهای ژاپنی با طراحی نه‌چندان جالب به شمار می‌رود. این کراس‌اوور کامپکت برای اولین بار از سال ۲۰۱۶ راهی بازار جهانی شده و فیس‌لیفت آن در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

نیسان کیکس

5- هیوندای ونیو

واردات محصولات هیوندای غالباً از سوی شرکت KTL از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی کرمان به بازار ایران انجام می‌شود، اما این شرکت در حال حاضر واردات هیوندای ونیو را به کشور تایید نکرده است. اگرچه طراحی ظاهری این خودرو، حس یک کراس‌اوور سایز بزرگ را می‌دهد، اما در کمال تعجب، هیوندای ونیو جزو کراس‌اوورهای کامپکت طبقه‌بندی می‌شود که رتبه پنج زشت‌ترین خودروهای جهان را به خود اختصاص می‌دهد.

هیوندای ونیو

هرچند وب‌سایت Scottbradford طراحی جلوپنجره محصولات جدید BMW را نیز زشت تلقی می‌کند و بر همین اساس، خودروهایی همچون BMW X5، X6 و بنز GLE را در دسته زشت‌ترین خودروهای جهان قرار می‌دهد، اما باید گفت این گزارش بسیار سخت‌گیرانه به نظر می‌رسد؛ چراکه خودروهای مذکور از نظر بسیاری افراد جزو خودروهای زیبا و لوکس به شمار می‌روند.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.