فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۹۱۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۳/ بازار به حالت نوسانی برگشت + جدول

قیمت خودرو امروز 14 مرداد 1403/ بازار به حالت نوسانی برگشت + جدول

قیمت خودرو امروز 14 مرداد 1403 اعلام شد. منحنی محصولات داخلی و مونتاژی نوسانی گزارش می‌شود. این نوسان در بین محصولات با شدت و میزان متفاوت از 500 هزار تومان تا 95 میلیون تومان به چشم می‌خورد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز یکشنبه 14 مرداد 1403 از حالت ایستایی خارج شده و نمودار آن هم اکنون به صورت نوسانی گزارش می‌شود. این نوسان در بین محصولات داخلی نسبتاً بیشتر از محصولات مونتاژی است.

همچنین نرخ دلار به عنوان محرک اصلی در بازار خودرو، بر اغلب محصولات داخلی و مونتاژی تاثیر گذاشته و نمودار قیمتی آن به صورت نوسانی نمایان شد.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی با توجه به داده‌های اعلامی با فراز و فرود کار خود را شروع کردند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک در شمار محصولات ایران خودرو نسبت به هم‌نوعان خود بیشترین تغییر را تجربه کرده و با رشد شش میلیون تومانی به قیمت 960 میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس سفارشی ELX بر خلاف تیپ دیگر خود و در دسته محصولات پرطرفدار چهار میلیون تومان افزایش یافته و به نرخ 717 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد. خودروی مذکور امروز در کارخانه تولید نمی‌شود.

تارا اتوماتیک V2 از محصولات ایران خودرو رکورردار افزایش قیمت در بازار محصولات داخلی شد. این خودرو پس از رشد قیمتی به نرخ 920 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی ذکر شده در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

شاهین اتوماتیک G در طول چند هفته اخیر روند نوسانی را در پیش گرفته و امروز با روند صعودی 11 میلیون تومانی به قیمت 810 میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو داخلی14مررداد_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودرو را از دست داده و با افت و خیز نسبت به روز گذشته گزارش می‌شود.

جک J4 یکی از اقتصادی‌‌ترین محصول مونتاژی شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته  شش میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت 796 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

هیوندای توسان در دسته دیگر محصولات جذاب این شرکت، با رشد 90 میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و 360 میلیون تومان معامله می‌شود.

یکی از نخبه‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو با مشخصات موجود، از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است که امروز هم با روند ثابت ادامه‌دار شد و به نرخ چهار میلیارد و 440 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

هونگچی E-QM5 که قبلاً بالای سه میلیارد تومان بود امروز 95 مییلون تومان دیگر کاهش یافته و به قیمت دو میلیارد و 455 میلیون تومان رسیده است.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.