فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۹۳۰

شرایط ثبت نام ایران خودرو مرداد ۱۴۰۳

شرایط ثبت نام ایران خودرو مرداد ۱۴۰۳

علاوه بر ریرا، محصولات دیگری همچون رانا پلاس، پژو 207 دستی، گروه محصولات تارا، سورن پلاس بنزینی و هایما 7 ایکس نیز در این طرح قابل ثبت‌نام هستند.

به گزارش تجارت نیوز،

شرکت ایران خودرو قصد دارد پس از وقفه‌ای طولانی مدت، دور جدید ثبت نام اینترنتی ویژه خودروهای خود را طی مرداد ماه 1403 شروع کند. در ادامه با جزئیات دور جدید طرح فروش و ثبت نام جدید اینترنتی ایران خودرو در مرداد 1403 را خدمت شما اعلام می‌کنیم.

دور فروش اینترنتی جدید محصولات ایران خودرو با تمرکز بر معرفی اولین کراس اور بومی کشور، سرانجام آغاز شد. در ادامه با جزئیات طرح فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 همراه شما هستیم.

برای شرکت در این طرح، متقاضیان باید حساب وکالتی به مبلغ 230 میلیون تومان افتتاح نمایند. این مبلغ به منظور ایجاد شفافیت در فرآیند ثبت‌نام و جلوگیری از ثبت‌نام‌های متعدد، الزامی است. همچنین، متقاضیان طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز می‌توانند در این طرح شرکت نمایند. شرایط دقیق شرکت در این طرح، از جمله مدارک مورد نیاز، زمان دقیق شروع ثبت‌نام و سایر اطلاعات مربوطه، در اطلاعیه‌ای که به زودی منتشر خواهد شد، اعلام خواهد شد.

برای ثبت نام به سایت ایران خودرو مراجعه نمایید.

منبع : گجت نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.