فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۸۷۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۳/ ۲ محصول ارزان شدند + جدول

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 28 مرداد 1403/ 2 محصول ارزان شدند + جدول

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 28 مرداد 1403 در تمامی محصولات از تکاپو و حرکت ایستاده و تنها دو مدل روند نزولی به خود گرفتند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 28 مرداد 1403 اعلام شد. از ابتدای معاملات امروز روند نوسانی در این شرکت درهم شکسته و تمامی مدل‌ها به استثنای  کی‌ام‌سی J7 و کی‌ام‌سی T8 در آرامش کامل به سر می‌برند.

گفتنی است که نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار خودرو، تاثیری چندانی بر روی نرخ محصولات کرمان موتور ندارد و تمامی محصولات به استثنای موارد معدود در ثبات کامل به سر می‌برند.

قیمت محصولات کرمان موتور

بازار خودرو‌های مونتاژی امروز تقریبا در اکثر محصولات با روند ثابت ادامه‌دار شد.

کی‌ام‌سی T8  در شمار پیکاپ شرکت کرمان موتور است که از سال 1400 روانه بازار شده است خودروی مذکور از ابتدای معاملات امروز ده میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و 580 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی J7 با حداکثر قدرت 172 اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه است که امروز با افت 16 میلیون تومان رکورردار کاهش قیمت در این شرکت شد و به قیمت یک میلیارد و 585 میلیون تومان رسید.

جک J4 از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز بدون تغییر باقی مانده و به نرخ 775میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

جک S3 به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو با روند ثابت به قیمت یک میلیارد و 118 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار معامله می‌شوند.

Kerman Motor 28 مرداد_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه قیمت خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.