فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۹۰۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات ایران خودرو ۲۸ مرداد ۱۴۰۳/ طرح فروش، قیمت‌ها را شکست؟ + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو 28 مرداد 1403/ طرح فروش، قیمت‌ها را شکست؟ + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 28 مرداد 1403 اعلام شد. به نظر می‌رسد آغاز طرح فروش این خودروساز منجر به کاهش قیمت محصولات بازار شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 28 مرداد 1403 روند کاهشی در طبق بررسی‌ها نشان می‌دهد جملگی محصولات با افت محسوسی مواجه شده و این روند نزولی با شدت و میزان متفاوت از دو میلیون تومان تا 15 میلیون تومان گزارش می‌شود.

گفتنی است تغییر نرخ محصولات داخلی از ابتدای معاملات امروز بیشتر از محصولات مونتاژی بوده و با کاهشی شدن نرخ دلار به کانال 57 هزار تومانی تمام محصولات روند نزولی در پش گرفتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

بازار خودرو‌های داخلی طبق داده‌های اعلامی مخصوصاً ایران خودرو روند کاهشی در پیش گرفتند.

پژو 207 اتوماتیک در دسته محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که امروز با افت 15 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 855 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس سفارشی ELX از دسته محصولات پرطرفدار این شرکت  مانند سایر هم‌نوعان خود روند نزولی را تجربه کرده و با افت چهار میلیون تومانی به قیمت 677 میلیون تومان خرید  فروش می‌شود البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از گران‌ترین نوع خود، امروز با کاهش قیمت مواجه شده و با افت هفت میلیون  تومان به قیمت 948 میلیون تومان رسید.

سورن پلاس موتور XU7P از ارزان‌ترین مدل‌های مختلف این خودرو، تعادل خود را از دست داده و با افت 9 میلیون تومان به قیمت 590 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

برای دریافت جدول کامل قیمت‌ها در بازار امروز خودرو گزارش قیمت‌های امروز را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.