فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۸۸۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۳ شهریور۱۴۰۳ / افت ۹۰۵ میلیون تومانی یک محصول طی یک ماه + جدول

قیمت خودرو امروز 3 شهریور1403 / افت ۹۰۵ میلیون تومانی یک محصول طی یک ماه + جدول

قیمت خودرو امروز شنبه‌ 3 شهریور 1403 روند یکسانی دارد و هر دو بازار داخلی و مونتاژی در طول 24 ساعت گذشته تا لحظه کنونی تغییری نداشته‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز شنبه 3 شهریور 1403 با توجه به دو روز تعطیلی و نبود معاملات، در تمامی محصولات در حالت سکون باقی مانده و از حرکت ایستاده‌ است؛ اما انتظار می‌رود در ساعات آینده نوسان بر بازار حاکم شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در اولین هفته شهریور ثابت گزارش می‌شود.

سورن پلاس رقیب پژو پارس در طول یک ماه با توجه به افت و خیز‌های که تجربه کرده چهار میلیون تومان ارزان‌تر شد و اکنون به قیمت 696 میلیون تومان در رسید.

کوییک اتوماتیک یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده‌ اتومات بازار داخلی است در طول یک ماه اخیر سه میلیون تومان کاهش یافته و امروز به قیمت 550 مییلون تومان خرید و فروش می‌شود.

اطلس از محصولات شرکت سایپا که از ابتدای معاملات امروز به نرخ 510 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V2 که با روند نزولی از کانال 900 میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز در محدوده 880 میلیون تومانی معامله می‌شود. در حال حاضر خودروی مذکور در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

خودرو داخلی3شهریور_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در تمامی محصولات سکوت کرده است.

X22 پرو دستی یکی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو در طول یک ماه اخیر 19 میلیون تومان کاهش داشته و امروز با قیمت 907 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک S3 یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار شناخته می‌شود که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود که امروز به قیمت یک میلیارد و 95 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هونگچیE-QM5 با روند نزولی خود در طول یک ماه اخیر 905 میلیون تومان افت کرد و اکنون به قیمت یک میلیارد و 990 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لاماری ایما در دسته محصولات مونتاژی امروز در محدوده یک میلیارد و 926 میلیون تومان قرار گرفته است.

خودرو خارجی3 شهریور (1)_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.