فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۴۶۲

قیمت آئودی Q۵ تمام برقی مشخص شد + مشخصات فنی

قیمت آئودی Q5 تمام برقی مشخص شد + مشخصات فنی

قیمت آئودی Q5 ایترون ۴۰، وارداتی تمام برقی معین خودرو ایرانیان مشخص شد.

به گزارش تجارت نیوز،

شرکت معین خودرو اسفند سال گذشته اولین نمونه های وارداتی آئودی Q5 ایترون نسخه ۴۰ را به ایران آورد تا بتواند پس از کسب مجوزهای لازم، آن را در سامانه یکپارچه خودروهای تمام برقی وارداتی عرضه کند و به فروش برساند.

به دنبال این قضیه و عرضه صورت گرفته در تاریخ ۳۰ اردیبهشت، استقبال بی نظیری برای خرید این کراس اوور آلمانی از سوی مردم صورت گرفت و آئودی Q5 موفق شد تا متقاضیان زیادی را به خود اختصاص دهد. در نتیجه تمامی ثبت سفارش های انجام شده برای این خودرو به فروش رسیدند.

حال اما پس از تخلیه اولین محموله از آئودی Q5 های ایترون ۴۰ در انبار تهران معین خودرو، نوبت به تکمیل وجه و تحویل خودروها رسیده. از این رو شرکت قیمت نهایی خرید این خودرو را اعلام کرده است.

قیمت آئودی Q5 ایترون ۴۰

بهای علی الحساب Q5 هنگام فروش در سامانه ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود اما حالا پس از اتمام بررسی اسناد مربوط به واردات، قیمت نهایی آن ۳ میلیارد و ۹۲۴ میلیون تومان اعلام شده است.

نام خودرو آئودی Q5 E-tron 40
قیمت پایه علی الحساب ۳,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت نهایی ۳,۹۲۳,۷۷۸,۰۰۰

مشخصات فنی

آئودی Q5 e-tron معین خودرو در تیپ وارداتی دارای پک باتری ۸۵ کیلووات ساعتی است. حداکثر قدرت این خودروی محور عقب ۲۰۴ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۳۱۰ نیوتن متر است و حداکثر مسافت قابل پیمایش با شارژ کامل نیز در کاتالوگ سایک ۵۶۰ کیلومتر ذکر شده است.

از امکانات این خودرو می توان به مواردی همچون هدآپ دیسپلی با واقعیت مجازی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار پیشگیری برخورد از جلو، ترمز اضطراری، نمایشگر لمسی بزرگ با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، کلاستر دیجیتالی، سیستم صوتی حرفه‌ای با هشت بلندگو، نورپردازی داخلی، صندلی های جلو برقی مجهز به گرم‌کن، کروز کنترل تطبیقی، سیستم‌های ترمز کمکی EBA ،BAS و BA، سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم‌های ضد لغزش، سیستم‌های کنترل پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، استارت از راه دور، پیش‌گرمایش باتری در هوای سرد، دی‌لایت، سنسور نور و باران، بلوتوث، سیستم تهویه جداگانه سرنشینان عقب و… اشاره کرد.

 

منبع : آخرین خودرو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.