فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۲۷۱

پورشه تبدیل به وانت شد + عکس

پورشه تبدیل به وانت شد + عکس

تغییر کاربری و تبدیل خودروها، یکی از کارهایی است که علاوه‌بر داشتن جذابیت، پاسخگوی روحیه کنجکاوی بسیاری از افراد است؛ به ویژه که این خودروها، از جذابیت و محبوبیت بالایی برخوردار باشند.

به گزارش تجارت نیوز،

کانال یوتیوب The Rad Factory در حال انجام مأموریتی برای ساخت اولین وانت پورشه در جهان بوده و در آخرین ویدیوی خود، به شکل نهایی نزدیک‌تر شده است.

براساس گزارش hotcars، در اوایل دهه ۲۰۰۰، با افزایش محبوبیت SUV ها و شاسی‌بلندها، پورشه به فکر ساخت یک مدل جدید در این سگمنت افتاد. با وجود نگرانی‌هایی که این شرکت برای طرفداران خود داشت، اما توانست با معرفی مدل کاین، این مأموریت را به خوبی انجام دهد. پورشه کاین اکنون پرفروش‌ترین مدل این خودروساز آلمانی به حساب می‌آید.

پس از ساخت SUV توسط پورشه، برخی از طرفداران وانت‌ها و پیکاپ‌ها برای حضور پورشه در این سگمنت اصرار کردند؛ البته که پورشه هرگز علاقه‌ای به دنبال کردن این بازار نشان نداده است.

کانال یوتیوب Rad Factory فکر کرد که تبدیل نسل اول یک پورشه کاین به یک وانت می‌تواند ایده خوبی باشد. این ایده شامل برش خودرو از ستون B به عقب، برداشتن سقف و اضافه کردن بخش بار بود. پس از تکمیل پروژه، این گروه امیدوار است که همراه با یک تریلر، بتواند ۱۶۱۰ کیلومتر مسافت را برانند تا این وانت پورشه را در نمایشگاه SEMA به نمایش بگذارند.

 

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.