کد مطلب: ۸۹۶۷۱۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

امنیت ارزهای دیجیتال با رویکردی غیرمتمرکز

امنیت ارزهای دیجیتال با رویکردی غیرمتمرکز

تجربه بدست آمده از سیستم مالی سنتی به همراه شبکه‌های غیر متمرکز، برای تقویت حفاظت از دارایی‌های کاربران پیشگام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، ماترفی (MatterFi)، پیشتاز در زمینه راه‌حل‌های کیف پول دیجیتال غیرمتمرکز، به تازگی اعلام کرده که بیلی مولینز به عنوان مدیر فناوری جدید (CTO) این شرکت منصوب شده است. مولینز با تجربه بسیار در زمینه مالی سنتی و فناوری بلاکچین قصد دارد تمرکز شرکت را بر ادغام امنیت در حفاظت از دارایی‌ها، تسریع تراکنش‌ها و گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال ارتقا دهد.

مولینز در زمینه حفاظت از دارایی‌های کاربران در پی افزایش کلاهبرداری‌ها و هک‌های اخیر در صنعت کریپتو، نگاهی اجمالی به توسعه مالی غیرمتمرکز (DeFi) داشته است. هدف او، فراتر از پر کردن شکاف بین مالی متمرکز (CeFi) و مالی غیرمتمرکز است و شامل پذیرش موارد استفاده جدید برای جامعه گسترده‌تر می‌شود.

حوزه دیفای به خاطر ارائه خدمات مالی به افرادی که توسط نظام‌های مالی سنتی محروم شده‌اند، مورد تحسین قرار گرفته است. مولینز بر اهدافی مانند حفاظت از مدل فعلی در برابر عوامل مخرب تأکید کرد. به گفته او، دیفای باید به پلتفرم‌هایی تکامل یابد که در آنها اعتماد و نظارت دقیق بر شفافیت کامل تأکید دارند تا از وقایعی مانند وقایع Mt. Gox وFTX ، جلوگیری شود.

تجربه‌های بد امنیتی در صنعت رمز ارز

فروپاشی صرافیFTX  در سال ۲۰۲۲، میلیاردها دلار از بازار را نابود کرد. این رخداد به انتقادات گسترده از مدیریت پلتفرم‌های دارایی دیجیتال و تشدید نظارت‌های قانونی بر بازار منجر شد. مولینز معتقد است، شکست‌های حکمرانی در حوزه ارزهای دیجیتال ناشی از بیش‌متمرکزسازی است و می‌تواند به سوءمدیریت و در نهایت فروپاشی منجر شود. در مقابل، ماترفی به دنبال ایجاد غیرمتمرکزسازی واقعی همراه با امنیت و حریم خصوصی کاربران است.

سیستم‌های متمرکز اغلب سوءمدیریت را پنهان می‌کنند و محیطی را فراهم می‌آورند که برای سرقت و شکست‌های حکمرانی آماده است. رویکرد این شرکت به شدت بر رسیدن به غیرمتمرکزسازی واقعی بدون قربانی کردن امنیت، حریم خصوصی و پایبندی به قوانین، متمرکز است.

در نهایت، این شرکت بر رویکرد پیروی از قوانین در بازارها تأکید دارد و می‌خواهد قانون‌گذاری عملی با نوآوری‌های وب۳ همزیستی داشته باشد تا بتواند از سرمایه‌گذاران محافظت کرده و پذیرش رمز ارزها را بین آن‌ها ترویج کند.

بیلی مولینز به ماترفی می‌پیوندد

طبق اعلامیه مطبوعاتی، مولینز با بیش از دو دهه تجربه در بانکداری و سرمایه‌گذاری، داده‌های کلان، پرداخت موبایلی و فناوری بلاکچین به این شرکت پیوسته است.

وی تجربه معاون ریاست در گلدمن ساکس نیویورک و موقعیت‌های برتر در فناوری را دارد. این شرکت می‌تواند از ترکیب تجربه‌های او برای تحریک موج بعدی پذیرش وب۳ بر اساس راه‌حل‌های بازاری بهره‌مند شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.