کد مطلب: ۸۹۸۹۳۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

رشد درآمد معاملاتی صرافی کوین بیس / افزایش پذیرش رمز ارزها

رشد درآمد معاملاتی صرافی کوین بیس / افزایش پذیرش رمز ارزها

صرافی کوین بیس، در گزارش سه ماهه خود، افزایش ۶۴ درصدی درآمد معاملاتی را گزارش داد و در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی، ۵۲۹.۳ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، افزایش در درآمد صرافی کوین بیس، نشان‌دهنده انتظارات برای راه‌اندازی صندوق‌های مبادله‌ای بیت کوین (ETF)  است که به عنوان یک گام مهم در مسیر پذیرش گسترده‌تر بیت کوین شناخته می‌شوند. این صندوق‌ها، محصولاتی هستند که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند تا از طریق خرید سهام در صندوق‌های معامله‌شده در بورس که به طور مستقیم دارایی را نگه‌داری می‌کنند، به بیت کوین دسترسی پیدا کنند.

راه‌اندازی ETFهای بیت کوین نه تنها باعث رونق قیمت‌های کریپتو شده بلکه به نظر می‌رسد که دوره جدیدی از رونق را برای صرافی کوین بیس به ارمغان آورده است. این بستر مبادلاتی نه تنها از معاملات کریپتو سود می‌برد؛ بلکه از طریق ارائه  ETFها و انجام خدمات نگهداری کریپتو برای بسیاری از آن‌ها نیز سود می‌برد.

مواجهه صرافی کوین بیس با چالش‌های رقابتی

در این میان، با ورود ETFهای بیت کوین، صرافی کوین بیس با سطح جدیدی از رقابت مواجه است. ساندیپ رائو، پژوهشگر ارشد در  Leverage Shares، ابراز نگرانی کرد که  ETFهای بیت کوین می‌توانند سطح جدیدی از رقابت را به ارمغان بیاورند. 

در مجموع، درآمد صرافی کوین بیس در این سه ماهه ۵۱ درصد افزایش یافته و به ۹۵۳.۸ میلیون دلار رسیده است که از میانگین تخمینی ۸۲۸ میلیون دلاری که توسط تحلیلگران مورد بررسی قرار گرفته بود نیز بیشتر است. این اولین سود سه ماهه صرافی در بازه دو سال گذشته بود.

درآمد حاصل از واحد اشتراک و خدمات این صرافی نیز 12 درصد رشد کرد و به ۳۷۳ میلیون دلار رسید. در نهایت، درآمد کلی سال ۲۰۲۳ به ۳.۱ میلیارد دلار رسید، که ۳ درصد کمتر از سال قبل است. با این حال، سود خالص یا درآمد آن پس از کسر هزینه‌ها، مالیات‌ها و بهره‌ها، به ۹۵ میلیون دلار رسید.

عملکرد مالی اخیر صرافی کوین بیس، استحکام و توانایی آن را در بازار پویای ارز دیجیتال نشان می‌دهد. این شرکت با داشتن درآمد خالصی بالغ بر ۹۵ میلیون دلار برای مقابله با چالش‌های رقابتی و بهره‌برداری از علاقه رو به رشد به ارزهای دیجیتال در موقعیت مناسبی قرار دارد. همانطور که بازار ارزهای دیجیتال به سمت بلوغ حرکت می‌کند، اقدامات استراتژیک و مالی صرافی کوین بیس در حفظ رهبری و ترویج پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نقش کلیدی خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.